Mangler odbc Driver til Min Win CE maskine~
Fra : martin Mangaard

Dato : 19-10-03 10:43

hejsa Ng er ved at lave et java program på min pda win CE men jeg kan ikke
finde noget seted hvor jeg kan sætte en odbc driver op!

kan i hjælpe!

på forhånd tak

Fra : Nikolaj Hansen

Dato : 22-10-03 23:37

Nu ville det hjælpe lidt, hvis du kunne sige, hvad dit database system
hedder?

Hvis det eks. er en oracle, så har de en ren Java implementering af deres
database drivere (thin drivers kalder de pakken).

Der skal du ikke sætte noget ODBC op for at få hul igennem. Uden at vide om
det passer, kunne jeg forestille mig, at det også er tilfældet for
PostgresSQL og MySql.

Jeg ved ikke med mssql.

- Nikolaj

Fra : martin Mangaard

Dato : 27-10-03 20:57

Hej Nikolaj
Det er en MS - Sql driver som jeg mangler, men ingen af mine lære kender
noget til den
Den VM maskine jeg bruger Den Hedder J9 og følger med Websphere Device
Developer