JComboBox
Fra : Jette Nielsen

Dato : 18-10-03 20:51

Hejsa

Jeg har et lille problem med en combobox. Jeg har en vektor jeg gerne vil
have ind i comboboxen, men jeg kan ikke få det til at virke.

Hvis jeg så ligger noget ind manuelt, hvilken metode skal jeg så kalde for
at få opdateret et tekstfelt jeg har til?

Jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig hurtigt

MVH
Jette

Fra : Lars M

Dato : 18-10-03 21:16

"Jette Nielsen" <jetteFJERNDETTE@vesterbro24.dk> wrote in message
> Hejsa
>
> Jeg har et lille problem med en combobox. Jeg har en vektor jeg gerne vil
> have ind i comboboxen, men jeg kan ikke få det til at virke.

JComboBox box = new JComboBox(theVector);

Hvad har du i vectoren?

> Hvis jeg så ligger noget ind manuelt, hvilken metode skal jeg så kalde for

JComboBox.addItem.

> at få opdateret et tekstfelt jeg har til?

??????

Mvh
Lars

Fra : Jette Nielsen

Dato : 18-10-03 21:18

Det er objekter jeg har i vektoren. Jeg skal hente dem fra en db hver gang
der sker opdateringer i db'en.

Hvis jeg trykker på pilen og ændre det viste objekt, så skal jeg have vist
det pågældende objekts attribut i et tekstfelt.

Det er dette jeg ikke kan få til!

Fra : Lars M

Dato : 19-10-03 14:35

> Det er objekter jeg har i vektoren.

Nårrh, okay, objekter..........

> Hvis jeg trykker på pilen og ændre det viste objekt, så skal jeg have vist
> det pågældende objekts attribut i et tekstfelt.
>
> Det er dette jeg ikke kan få til!

Se her:
http://makeashorterlink.com/?H58421346

Mvh
Lars

Fra : Jan Rylander-Hansen

Dato : 21-10-03 11:31

Disse objekter skal være af typen String før det virker. Mere komplicerede
objekter skal først skilles ad, og enten lægges i nye vectorer som så kan
tilføjes til en ny JComboBox, eller addes til JComboBoxen en for en.

Jan