bog til vb 6
Fra : Martin

Dato : 18-10-03 17:06

Hej NG

Jeg vil bare høre om nogen kan anbefale en bog i forbindelse med
programmering i VB 6. Det skal ikke være en "lær VB bog" men nærmere en
opslagsbog. F.eks hvis man skal bruge en given funktionalitet kan man slå op
under denne og således få funktionaliteten beskrevet -evt. med et eksempel.

Med venlig hilsen

Martin

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 18-10-03 19:14

Martin wrote:

> Jeg vil bare høre om nogen kan anbefale en bog i forbindelse med
> programmering i VB 6. Det skal ikke være en "lær VB bog" men nærmere
> en opslagsbog.

Skal det være på dansk, eller?
Sammen med VB6 får du jo MSDN er ganske fremragende opslagsværk - imho

- Peter

Fra : Martin

Dato : 18-10-03 19:32

Hej Peter

Nej den behøves ikke at være på dansk. Men helst engelsk!

Jah jeg kender godt msdn. Men jeg kan bedst lide en bog.. ved ikke om det
kun er mig der har det sådan :)

Martin

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 18-10-03 20:22

Martin wrote:

> Jah jeg kender godt msdn. Men jeg kan bedst lide en bog.. ved ikke om
> det kun er mig der har det sådan :)

Opslagsværker er bedst på computeren
Jeg tænker specielt på hvor mange sider mon ca 1Gb info fylder (MSDN) og
hvor lang det tager at søge i en papirbaseret udgave

Men, ok
Jeg plejer at kikke hos amazon de få gange jeg køber bøger

Microsoft Visual Basic 6.0 Reference Library &
Programming Microsoft Visual Basic 6.0

Ser da fornuftige ud....

mvh/Peter Lykkegaard

Fra : Martin

Dato : 19-10-03 07:16

> Microsoft Visual Basic 6.0 Reference Library &
> Programming Microsoft Visual Basic 6.0

Dem har jeg også stødt på -og ja det ser da ganske fine ud :) Det ser ikke
ud til at der er andre bud -så det må blive dem! :)

takker