50,00001% og forslaget er vedtaget...
Fra : Timo J

Dato : 18-10-03 16:01

Jeg kom lige til at tænke på at der muligvis er et eller andet fundementalt
forkert i at man kan vedtage et forslag med en enkelt overskydende stemme,
og der skal 2/3 til for at fjerne samme regel.... Burde der ikke stille et
forslag således at f.eks minimum 3/5 for at vedtage et forslag og 2/3 for at
fjerne det igen ? Eller måske 2/3 for at vedtage og fjerne ?

mvh

Timo J

Ps: Har ikke fået sat mig ind i forsikringen, men har da spørgsmålet, hvad
hvis man er dobbelt forsikret, vil selskaberne så sige at du er forskret
andensteds så vi dækker ikke din ulykke ( jeg mener at have hørt om en fugl
synge om det ), er der nogen der har viden om den problemstilling ?

Af :

§ 24

Vedtægtsændring

Beslutning om vedtægtsændring foretages af repræsentantskabet. Til
vedtagelse af en vedtægts-ændring kræves vedtagelse med mindst 2/3 af det
fremmødte repræsentantskabs stemmer.

Fra : Søren Arnvig

Dato : 18-10-03 22:19

"Timo J" <Timo*Remove*@s-d-i.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
fugl
> synge om det ), er der nogen der har viden om den problemstilling ?

Ved Ulykkes og Livsforsikringer er der fuld dækning fra alle policer.

Søren Arnvig