Intel Pro/1000 Server Adapter - men hvilke~
Fra : Michael Wechter

Dato : 18-10-03 13:05

Jeg skal bruge et giga netkort til serveren og har kik på disse to fra
Intel:

Intel Pro/1000 Server Adapter MT og
Intel Pro/1000 Server Adapter XT

Hvem kan forklare mig forskellen på de to kort ?

Michael Wechter

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 18-10-03 16:06

On Sat, 18 Oct 2003 14:04:53 +0200, "Michael Wechter"
<michael_wechter@hotmail.com> wrote:

> Intel Pro/1000 Server Adapter MT og
> Intel Pro/1000 Server Adapter XT
>
> Hvem kan forklare mig forskellen på de to kort ?

MT er vist bare nyere.

-A
--
http://www.hojmark.org/

Fra : Michael Wechter

Dato : 18-10-03 17:11

Tak for det.
Det lyder rigtigt: netchippen har i hvert fald et lidt højere nummer. Og jeg
kan ikke se meget forskel i specifikationerne, så nu har jeg bestilt det i
MT udgaven..
Michael Wechter