Rettelse til ST aktier.
Fra : Michael von Thun

Dato : 18-10-03 06:41

Hej...
Jeg har følgende aktier fra Skandinavisk Tobakskompagni til salg.

22 aktier som frigives 3. januar.

Handelsværdi: kr.: 3850,- pr. 10 aktier.

Samlet beløb: Kr.: 8.470,-

Udbyttet er 28,- pr. 10 kroners aktie.

Hvis du køber dem af mig nu, vil jeg handle dem for 7.500,-. Du sparer små
1000,-. Du får selvfølgelig et bevis på aktierne er dine - og de vil blive
overflyttet til dit depot lige efter nytår.

Michael von Thun

Fra : 'Du.nk'

Dato : 18-10-03 06:45

Hvorfor i alverden venter du ikke selv til efter jul og henter de 1000 kr ??
Der er 'ugler i mosen' et eller andet sted !!

Venlig hilsen
Dunk

..

Fra : Michael von Thun

Dato : 18-10-03 19:03

"'Du.nk'" <09ud1med2bogstaver5her5@iname.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Venlig hilsen
> Dunk
>
> .Det kunne jo være at jeg stod og skulle bruge pengene her og nu, ikke?
Der er bestemt ingen "ugler i mosen". Men du skal ikke være bekymret, de er
solgt!