Søm til multiplader
Fra : Lars Christoffersen

Dato : 17-10-03 15:36

Hej i gruppen.

Jeg har været i gang med at bygge en reol af multiplader, og projektet er
temmelig vellykket.

Mit eneste problem er hvordan jeg får sat bagbeklædning på de rum hvor dette
skal til. Bagbeklædningen er lavet i træ (almindelig plade som bruges til
bagbeklædning), som så skal sømmes på.

Jeg ved blot ikke hvilken slags søm jeg skal bruge for at den holder fast i
en multiplade???

Nogen bud?

Lars Christoffersen

Fra : Calle.

Dato : 17-10-03 15:38

Lars Christoffersen wrote:
> [...]
> som bruges til bagbeklædning), som så skal sømmes på.
>
> Jeg ved blot ikke hvilken slags søm jeg skal bruge for at den holder

brug skruer, det er det eneste der holder

--
Calle

Fra : Lars Christoffersen

Dato : 17-10-03 15:44

brug skruer, det er det eneste der holder

Det skal ved være meget tynde skruer så. Jeg ville være nervøs for om
multipladen knækker en stykke af når jeg skruer ind (pladen er 5cm tyk).

Lars Christoffersen

Fra : Niels Elgaard Larsen

Dato : 17-10-03 16:03

Lars> brug skruer, det er det eneste der holder

Lars> Det skal ved være meget tynde skruer så. Jeg ville være nervøs for om
Lars> multipladen knækker en stykke af når jeg skruer ind (pladen er 5cm tyk).

Jeg har nu brugt ret store skruer i multiplader.
Men du har sikkert et par stumper til overs, du kan øve dig på først.

--
Niels Elgaard Larsen
email: elgaard@diku.dk <URL:http://www.agol.dk/elgaard>

Fra : Calle.

Dato : 17-10-03 16:14

Lars Christoffersen wrote:
> brug skruer, det er det eneste der holder
>
> Det skal ved være meget tynde skruer så. Jeg ville være nervøs for om
> multipladen knækker en stykke af når jeg skruer ind (pladen er 5cm
> tyk).

Det skal du ikke være bange for, du kan jo evt. bore lidt for

--
Calle