Cobra Slip-on
Fra : Flemming & Tina

Dato : 11-04-01 15:36

Hejsa!!

Min kæreste og jeg har besluttet os for at få os en Cobra Slip on potte på
vores cykler (Suzuki GSX 600F/750F). Det vi er lidt i tvivl om, er ikke om
det er noget der "virker", men derimod om hvordan det vil komme til at se
ud. Jeg har ledt overalt på nettet (synes jeg selv) og kan næsten intet
finde om Cobra. Er der ikke nogen der har nogle billeder liggende af cykler
med cobra-potter på. Såvel i kulfiber/carbon som alu-look! eller som ved
hvor jeg evt. kan finde sådanne billeder. Det behøver ikke nødvendigvis at
være monteret på en Suzuki....Bare en masse dejlige billeder af Cobra potten
in real...

På forhånd tak!!

Go vind i påsken....

MVH
Flemming GSX750F '99

Fra : Knud Jacobsen

Dato : 11-04-01 22:14

Flemming & Tina <Flemmingtina@wanadoo.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:V_ZA6.180$X42.67401849@news.mobilixnet.dk...
> [...]

> hvor jeg evt. kan finde sådanne billeder. Det behøver ikke nødvendigvis at
> være monteret på en Suzuki....Bare en masse dejlige billeder af Cobra

I kan prøve at lave en søgning på www.google.com - søg f.eks. på
Cobra+exhaust+Suzuki. Der er masser af Cobrapotter, men næsten udelukkende
til cruisere o.lign. På http://mc-butikken.com/exhaust/cobra.htm er der
Cobrapotter (F1) med lidt mere ræs i, men carbonen skal man nu kigge længe
efter.

Knud Stange Jakobsen
TDM 850

Fra : Per Emborg

Dato : 11-04-01 22:53

Så er der jo kun en side der virker www.speedpro.de og du skal finde det du
søger
Men ellers skal du prøve at tale med Holtug MC tlf.56500048
De har et meget fint katalog med Cobra
Jeg var tæt på at købe men blev frarådet fra 2 forskellige sider så det
valgte jeg !!!!!
X-Eleven
Per Emborg
kvikkerten@email.dk
www.kvikkerten.dk

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 11-04-01 23:02

> [...]
> hvor jeg evt. kan finde sådanne billeder. Det behøver ikke nødvendigvis at
> være monteret på en Suzuki....Bare en masse dejlige billeder af Cobra

Hvorfor lige Cobra ?

Hvad med IXIL , kan købes her : http://www.lambertsen.dk/ , har selv haft
en GSX600F med en IXIL oval Carbon Slip-on potte ( puuuuha sikke en smørre )

God lyd til en overkommelig pris ca. 3000 kr.

Har billede hvis det har interesse ?

--
Hilsen
Dennis Pedersen