Thailand
Fra : to-hild

Dato : 17-10-03 12:12

Vår datter med fam. mann, to barn 4 og 1 vil gjerne til Thailand i januar
mnd. og være der en måned- helst leilighet.
Noen som har tips?

Fra : kro90

Dato : 19-10-03 10:39

Hej

Thailand er et meget stort land, så hvor vil de gerne opholde sig ??
En måned det samme sted er måske lige i overkanten,
Jeg vil foreslå dem at rejse lidt rundt, det er ikke så dyrt at køre med
tog/bus i Thailand, så vidt jeg husker er det noget med 60 dkr. for at komme
med toget fra Bangkok til HuaHin (ca. 300 km).
Et værelse på hotel i BKK fås fra 90 DKR og opefter.
Et værelse i HuaHin ca 200,- incl. aircon. for alle 4.
Krabi som ligger et pænt stykke sydpå ca. 12-14 timer med tog er værelses
prisen også ca. 200,- DKR pr. nat pr. værelse (Tager selv afsted igen i uge
9). Hvis du skal opholde dig på hotel/lejlighed i flere dage er der mulighed
for at stor rabat.
Se evt. www.thailand.dk der har en henvisning til hotel guide i Thailand.

Overnatning i Hua Hin hos en Svensk/Thai familie se
http://w1.850.telia.com/~u85004276/ (Leng Guest house) Der er svømme pøl. og
ca. 5 min til stranden.

Se. feks. www.krabi.com og find hotel Theparat Lodge på hoteloversigten,
der indeholder hoteller fra hele Krabi området incl. PHI-PHI
Her vil du kunne få en god pris, Det er et dejligt hotel. med personlig
betjening, og centralt beliggende, dog er der ca. 20. min, kørsel til
stranden Ao Nang (20 Bath pr. pp.) (hils fra Kim og Lone, hvis i bruger
dette hotel )

Hilsen Kim og Lone

Ved replay fjern de 2 xx