Outlook 2000 og adressekartotek
Fra : Bo Dudek

Dato : 17-10-03 07:44

Hejsa

Vi er skiftet fra Outlook Express til Outlook 2000 og Outlook 2003 her
på arbejdet. Vi døjer dog alle med lidt småproblemer og ting, som er
anderledes i forhold til Expressen. Meget er tilvænning, men en enkelt
ting irriterer mig grænseløst:

Når jeg opretter en ny email, og klikker på 'To:' så kommer
adressekartoteket frem. Her kan jeg så vælge fra det globale
adressekartotek. Hvis jeg vil vælge fra mit private adresse kartotek,
skal jeg manuelt vælge dette i en selectbox.

Det er utilfredstillende!

Kan man ikke sætte det op således, at det er det private
adressekartotek, der er default, eller - endnu bedre - at den viser en
liste over BÅDE globale og private samtidig UDEN at man skal vælge det
i en selectbox?

Mvh
Bo Dudek
www.bodudek.dk

Kind regards
Bo Dudek
www.bodudek.dk

Fra : Claus Henriksen

Dato : 17-10-03 12:35

On Fri, 17 Oct 2003 08:43:44 +0200, Bo Dudek <bo@FJERNbodudek.dk>
wrote:

> [...]
>adressekartotek, der er default, eller - endnu bedre - at den viser en
>liste over BÅDE globale og private samtidig UDEN at man skal vælge det

Det primære adressekartotek kan vælges således:
I Outlook vælges Funktioner -Adressekartotek
I Adressekartoteket Funktioner-Indstillinger

Her sættes indstillingen i "Vis denne adresseliste først"

Claus Henriksen

Fra : pre

Dato : 17-10-03 15:25

Øh... Er der ikke lidt der knirker her?

Min Outlook2000 har så vidt jeg kan se, ikke den funktion, jeg tvivler på at
den er i 2003 versionen eftersom 2002 indfører AutoComplete. Denne funktion
gennemgår Kontakt folderen og samtlige adresselister. Systemet er eksternt
betegnet som enhver travl brugers drøm.

Der er måske tale om Exchange tilknytning? Eller snarere en C/W
installation?
pre