Remote Access problemer
Fra : Per Madsen

Dato : 11-04-01 15:18

Hej
Har lige geninstalleret systemmappen til MacOS 9 og herefter opgraderet til
9.1. De nødvendige af mine gamle udvidelser, har jeg flyttet over i den nye,
så jeg var fri for at geninstallere alle programmer på ny. Når jeg nu prøver
at åbne "Remote Access", får jeg at vide at det ikke kan åbnes da,
"AppleGuideGlueLib" ikke findes.
Hvad er det for en fætter, og hvorfor er den ikke at finde på nogle af mine
installationscd'er. Jeg har heller ikke kunnet finde den hos Apple.
Hvad kan jeg gøre?

Mange hilsner

Per Madsen

Fra : Kim Vexborg

Dato : 11-04-01 15:34

Hej Per,

Du skal installere Apple Guide udvidelsen igen...

Mvh.,

Kim Vexborg, bibliotekar/superbruger/webmonster
Esbjerg Højskole
Stormgade 200
6700 Esbjerg
Tlf.: 79 13 74 19