billeje i USA
Fra : Flemming Jørgensen

Dato : 17-10-03 00:05

Jeg skal til USA og har en nyere Lexus cabriolé på hånden der står i
lufthavnen når jeg lander, men så var det jeg tænkte at hvis jeg skal køre
bil i guds eget land, så skulle det måske i stedet være en Stingray, en
Mustang, en ??.......hvilken bil ville du cruise i og gerne lidt hvorfor?

Alt under 6 cylindre er helt klart uinteressant!

--
Hilsen

Flemming Jørgensen
remove fbi.

Fra : Lars

Dato : 17-10-03 08:10

Hej Flemming,

> [...]
> Mustang, en ??.......hvilken bil ville du cruise i og gerne lidt hvorfor?
> Alt under 6 cylindre er helt klart uinteressant!

Ja... Da jeg var med kærsten tre uger i Californien mm hed det Mustang V8 -
det er absolut en dejlig bil med hypper under højrefoden... Ikke så meget
plads - men fint nok til to

** Lars

Fra : Ted

Dato : 18-10-03 00:26

Det er ret svært at leje en bil med over 6cyl i USA..

Men prøv endelig Tom hos http://www.billeje-online.dk/ som faktisk er det
suverent billigste sted som jeg har fundet. Og jeg har prøvet mange...tro
mig han er god. og der har aldig været problemer med noget som helst. Har
lejet 3 år i træk igennem denne gæve gut fra Norge.

Det kan godt virke lidt skummelt at leje fra DK igennem Norge for at leje en
bil i USA, men det virker sku helt okey....

Teddy
www.smallblock.dk