Brug af sele? Jamen jeg kører jo ikke for ~
Fra : Thomas H.

Dato : 16-10-03 21:38

Faldt lige over et citat, fra den tragiske ulykke forleden i en artikel:

"Det er en vildfarelse at tro, at der ikke sker noget, når man kører i
byerne, fordi farten er så lav..."

Hvorfor tror folk da også det? Der er sgu da ingen myndigheder, politikere,
råd osv., der har rendt og nævnt farten konstant i mange år, er der? Så
hvorfor pokker, er folk pludselig begyndt at tro, at ulykker kun sker når
man kører hurtigt ?

--
Thomas H. - www.thhe.dk

Fra : bme

Dato : 16-10-03 21:58

Det er godt nok en værre gang rod ekstrabladet har gang i.

den 11 mdr. gamle dreng var ikke nevøen, det var pigens søn (kendte pigen,
har gået i klasse med hende).
Den 15 mdr. gamle dreng var nevøen, og han blev siddende i bilen. Det var
den 11 mdr. gl dreng der blev kastet ud, med kraniebrud til følge, og som
stadig er i live.

Hvem af dem der så sad fastspændt ved jeg ikke, men mon ikke det var den 15.
mdr gl nevø, som sad fastspændt i bilen.

/bo