SoftPC ?????
Fra : L@rs

Dato : 11-04-01 15:17

Hej !

Jeg har brug for "soft-pc" til MAC (jeg er selv PC bruger)

Er det noget der koster penge ? - Eller kan det downloades fra nettet ???

på forhånd tak !

Lars@kryger.net

Fra : Anders Jakobsen

Dato : 11-04-01 15:34

lars@kryger.net skrev

> Hej !
>
> Jeg har brug for "soft-pc" til MAC (jeg er selv PC bruger)
>
> Er det noget der koster penge ? - Eller kan det downloades fra nettet ???

Hej selv

Alle lovlige pc-emuleringsprogrammer til mac koster desværre penge, så der
må du desværre til pengepungen.

Jeg kan ikke lade være med at sige at det at lade sin mac køre windows
styresystemer er som at have "grafitti" på sin Newton, se sin ferie igennem
søgeren på sit videokamera eller se "pusher" når man bor på Istedgade:
Hvorfor nøjes med den falske oplevelse, når den rigtige ligger lige bag ved?

Alle former for emulering er per definition en dårlig oplevelse. Der er
altid noget, som ikke virker (dog overrasker Virtual PC mig gang på gang på
netop det område) og det kører med sikkerhed utroligt langsomt. Så spørg dig
selv om du virkelig behøver det. Nå gør du punker?

Prøv at skrive hvad det er der gør det nødvendigt for dig at bruge
emulering. Det kan jo være at vi kan finde en løsning her i gruppen.

Anders

Fra : L@rs

Dato : 11-04-01 16:27

> [...]

> Prøv at skrive hvad det er der gør det nødvendigt for dig at bruge
> emulering. Det kan jo være at vi kan finde en løsning her i gruppen.

Tak for det fine svar

Jeg har en CD "maritim-leder" som jeg gerne ville se på en MAC.
(www.maritim-leder.dk)

Det er bare derfor )

Lars