HID pære
Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 16-10-03 15:27

Hej,

Jeg har for nyligt fået smadret en HID pære på vej til Egypten (den
knækkede faktisk i 2 dele) så nu skal jeg have en ny, så jeg ville
lige høre om der er nogen der kender et sted i Europa hvor man kan
købe dem eller om man skal have dem helt fra USA?

Alle gode råd er velkomne :)

Københavns Sportsdykkerklub Http://www.ktd.dk

Fra : Arnt Eirik

Dato : 16-10-03 16:07

"Jonas Lüttichau" <j@FJERNDETmagnetix.dk> skrev i melding
> [...]
> lige høre om der er nogen der kender et sted i Europa hvor man kan
> købe dem eller om man skal have dem helt fra USA?

www.stavanger-dykkersenter.no kontakt Tor Arthur.

Arnt Eirik

Fra : Henrik Z

Dato : 16-10-03 17:56

Hej Jonas

Du kan købe dem hos mig.

Mvh
Henrik Zebis
www.z-diving.dk
mail@z-diving.dk
Fremstilling af dykker lygter mm

Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 16-10-03 17:59

Henrik Z wrote:
> Du kan købe dem hos mig.

Cool, hvad måtte sådan en stå i af penge? Det er forresten en pære uden
reflektor!

Fra : Henrik Z

Dato : 23-10-03 11:23

Hej Jonas

Du skriver at pærerne er uden reflektor.
HID Pærerne vi snakker om, og dem som jeg bruger i mine lygter er med
reflektor.
HID 10W findes så vidt jeg ved i 6-10 og 16 grader, og de er med front glas.
HID 21W findes også med forskellige grader.( jeg finder ud af det her til
weekenden)
Jeg har lavet 1 model af HID 10 watt lygten som er afprøvet/testet og det
virker bare sk.. godt.
Jeg er i gang med en HID 21W og den bliver testet inden for en 14 dage.
Jeg vender tilbage med priser på løsdele, pære/ballast på HID lygter her i
weekenden.
Dvs jeg kommer kun med priserne, hvis jeg ikke bliver sablet ned her i
gruppen.

Fra : Peter Fjelsten

Dato : 23-10-03 11:09

Henrik Z skrev i Message-ID:
<3f97a719$0$29382$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>:

> Dvs jeg kommer kun med priserne, hvis jeg ikke bliver sablet ned her i
> gruppen.

Du kan da bare henvise til din side?

--
Peter Fjelsten (DIR-DK, EKPP) Om DIR <http://www.dir-dk.org/>
MSN "fjelsten@yahoo.com" Huledykning <http://www.ekpp.org/>

Fra : Henrik Z

Dato : 24-10-03 19:33

Hej Peter og andre interesserede
I er meget velkommen til at klikke ind på min hjemmeside www.z-diving.dk og
se hvad jeg er for en fætter.
Men mht Hid lygterne kommer de på en ny hjemmeside som hedder www.z-light.dk
Den er under opbygning, men skulle gerne være klar om 3 uger, ud over HID
lygterne tager jeg også PRO1 lygterne med på denne hjemmeside.
Z-light lygterne bliver ikke fremstillet mere, så når de sidste er
solgt,(speciel price for you) tager jeg den af min hjemmeside.