Blinklys blinker for hurtigt? (Escort 1994~
Fra : Jesper Larsen \(Fjer~

Dato : 15-10-03 21:44

Hejsa

Mit blinklys blinker meget hurtigere end normalt, men kun, når jeg blinker
til venstre - jeg har et næsten nyt blinklys relæ i.

Det er en Escort 1994 CLX 1,8

Er det en sikring eller hvad?

På forhånd tak

Jesper

Fra : jan@stevns.net

Dato : 15-10-03 21:48

"Jesper Larsen \(Fjernxx\)" <larsenXXjesper@tiscali.dk> skrev :

>Mit blinklys blinker meget hurtigere end normalt, men kun, når jeg blinker
>til venstre - jeg har et næsten nyt blinklys relæ i.

Det dumme ? : blinker alle lygter i venstre side ?
--
jan@stevns.net - www.stevns.net
"There is no replacement for displacement......! "

Fra : M. Myers \(5491\)

Dato : 15-10-03 22:59

"Jesper Larsen (Fjernxx)" <larsenXXjesper@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Mit blinklys blinker meget hurtigere end normalt, men kun, når jeg blinker
> til venstre - jeg har et næsten nyt blinklys relæ i.

Enten er der strøget en pære i venstre side kontroler det først ellers er
det din blinklys kontakt der skal skiftes. mener det er en komplet enhed med
både venstre og højrekontakt (venstre = blink og lys, højre = visker og
sprinkler) vær opmærksom på at få den rigtige kontakt hvis der er interval
visker på..... har oplevet det engang da jeg havde investeret i en bil, hvor
kontakten var røget, da jeg afhentede bilen havde de selvfølgelig skiftet
kontakten, men de havde monteret en uden interval visker ( da jeg prøvede
bilen var det regnvejr) der for kunne jeg huske at der var intervalvisker
på, det var dog en fiesta....

Mvh.

Morten

Fra : Andersen

Dato : 16-10-03 11:08

Næsten 100% sikkert en pære der er stået af.

Fra : KP

Dato : 16-10-03 12:13

"Andersen" skrev:
> Næsten 100% sikkert en pære der er stået af.

Prøv evt. at se om blinklys pæren i kontra side er afgået ved døden. Dette
giver i hvert fald nævnte effekt i en Punto!..

v.h.
KR

Fra : M. Myers \(5491\)

Dato : 16-10-03 16:37

> [...]
>
> Mit blinklys blinker meget hurtigere end normalt, men kun, når jeg blinker
> til venstre - jeg har et næsten nyt blinklys relæ i.

Vi vil naturligvis gerne høre en tilbage melding, når du har fundet
fejlen...

mvh.

morten

Fra : jan@stevns.net

Dato : 16-10-03 16:57

"M. Myers \(5491\)" <mm27FJERN@hotDETTEmail.com> skrev :

>Vi vil naturligvis gerne høre en tilbage melding, når du har fundet
>fejlen...

Der er vel gået et lys op for ham ?

Fra : John Sahl

Dato : 16-10-03 17:07

jan@stevns.net wrote:
> Der er vel gået et lys op for ham ?

Det må vi da håbe

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Jesper Larsen \(Fjer~

Dato : 16-10-03 20:53

> Vi vil naturligvis gerne høre en tilbage melding, når du har fundet
> fejlen...
>
> mvh.
>
> morten

Jeg lover at tjekke det igennem i morgen og vende tilbage - mange tak for
hjæpen

Fra : Jesper Larsen \(Fjer~

Dato : 20-10-03 17:06

Så er bæstet fixet -der var gået en pære i venstre side oppe forest - tak
for hjælpen

Fra : A/S

Dato : 20-10-03 23:45

On Mon, 20 Oct 2003 18:06:29 +0200, "Jesper Larsen \(Fjernxx\)"
<larsenXXjesper@tiscali.dk> wrote:

>Så er bæstet fixet -der var gået en pære i venstre side oppe forest - tak
>for hjælpen

Hej!
Jeg håber ikke du har trillet rundt i (hvad..er der gået...) 4 dage
uden blinklys foran på din bil?

Hvilket er et _kæmpe_ irretationsmoment i den daglige trafik, på lige
fod med Mudjaffa-keld der i ligeudbane drejer enten til højre eller
venstre.....Selvom der er en dertil indrettet bane til både H. og V.

Ganske fint du har fixet dit blinklys

Hilsen
Steen