Fiat Uno / luft i varmeapparat ?
Fra : Robert

Dato : 15-10-03 21:03

Hej med jer.
Har netop købt en ældre model UNO, årgang 1992 (97.000 km) ,1,1Ie
Den rykker
Det lyder som om at der er luftbobler inden i varmeapparatet, ikke konstant,
men lige pludselig kommer der en serie luftbobler... Der er vand og
kølervæske på dyret.
Hvordan udlufter man ? Eller er det blot en normal Fiat ting ? JEg har ledt
overalt (syns jeg) men kan ikke finde en skrue magen til dem som sidder på
radiatoren inde i vores hus !

-- Hilsen Robert
The site about lymphangiomatosis and Gorham's Disease
www.gorhams.dk

Fra : karsten jørgensen

Dato : 16-10-03 08:59

Hej
Jeg kan ikke hjælpe dig med at løse problemet, men jeg havde en fiat uno
1,4Ie '91, som havde samme problem. Det startede med en gurglende lyd fra
varmeapparatet, jeg gjorde intet ved det, men en dag kunne den ikke varme.
Den var begyndt langsomt at smide vandet. Fik fixet køleren, men lydene var
der stadig. ½ år efterbegyndte den satme at smide vandet igen. Jeg fik ikke
gjort mere ved det, da den fik en del andre problemer, og der var ikke
økonomi i at få den lavet.
spøjst nok kom lydene efter jeg havde haft den på værksted i anden
anledning.

karsten

Fra : Robert

Dato : 16-10-03 19:41

Karsten altså...
sikken en trist historie
Men okay... det kan altså være et signal om at noget andet er galt...

takker for historien...