kikhul til dør
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 15-10-03 14:12

Hej

ved nogen her inde, hvor man evt. kan købe et nyt kighul til en 60mm tyk
dør.. da den gamle der sidder i døren, ikke rigtigt kan bruges til noget...
Dem uden for døren, kan se lys igennem. og det er ikke til at se noget
igennem den inden fra alligevel.

Fra : Peter C.

Dato : 15-10-03 14:43

> [...]
noget...
> Dem uden for døren, kan se lys igennem. og det er ikke til at se noget

PN Beslag fabrikerer dem.
Silvan sælger dem

(der er sikkert andre, men det var tilfældigvis dem jeg så igår på min
shoppetur.......i Silvan)

MVH Peter C:\