Styrthjelm
Fra : JP

Dato : 15-10-03 13:48

Hej Gruppe
Jeg har en hot50 model 2002 og vil gerne købe en ny hjelm, som kan ligge
under sædet. Jeg har pt. en bieffe hjelm som ikke kan være under sædet. Er
der nogen der kender til en hjelm (skal ikke være for dyr) der kan være
under sædet på en hot model 2002?
mvh Jesper

Fra : Kim Larsen

Dato : 15-10-03 15:04

"JP" <whoknows@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> der nogen der kender til en hjelm (skal ikke være for dyr) der kan være

Uden at have prøvet det, men så kunne jeg forestille mig at en fullface
hjelm ikke kan være der, så er der de her "åbne" hjelme som nok kan være
der, men de er p.... kolde at køre med, så valget er dit

Kim Larsen

Fra : /Ole

Dato : 15-10-03 18:51

Jeg har selv en hot 50, og har lige fået stjålet min Bieffe hjelm, og der
var da masser af plads.

Med fare for at spørge lidt dumt, men har du vendt hjelmen rigtigt? Åbningen
opad.

/Ole

Fra : JP

Dato : 15-10-03 19:37

Hej Ole
Ja, jeg har både vendt og drejet hjelmen uden at kunne få den til at ligge i
rummet. Det skal siges at min hjelm er en B12R (står bag på den), som er
godkendt til MC. Hjelmen har luftindtag i toppen, i panden og foran. Jeg
tror at det er luftindtaget øverst i hjelmen, som forhindrer hjelmen i at
være i rummet under sædet.
Hvad er nr/type på din hjelm, Ole? Jeg skal vel bare have en hjelm som din,
hvis den kan være i rummet...!

Fra : /Ole

Dato : 15-10-03 22:12

Jeg har sgu lige fået stjålet min hjelm, så det kan jeg ikke lige sige dig,
men det er den almindelige til ca. 600.-
Men prøv den da i knallerten inden du køber den.

/Ole