Backup er ng's
Fra : S@ndman

Dato : 15-10-03 11:49

Hejsa,

Nu er min pc blevet så sløv, at en format c: står for døren, men
nu har jeg deltaget aktivt i nogle ng's - hvordan tager jeg backup
så jeg ikke skal sidde og udvælge alle dem har jeg deltaget i
igen??

Kan man eks. tage en kopi af dk.edb.hardware.dbx og så smide
filen ind igen ved en format c:..??

S@ndman

Fra : JSH \(9800\)

Dato : 15-10-03 13:23

"S@ndman" <sandman@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> igen??
>
> Kan man eks. tage en kopi af dk.edb.hardware.dbx og så smide

Gør følgende:

..
1) Gør alle filer synlige
2) C: drev documents and settings > Dit brugernavn
> Lokale Indstillinger > Application Data >
Identities > {en masse tal ......}> Microsoft > Outlook Express.
Her kopierer du alle filerne, og sætter dem ind samme sted, under dit nye
OS,
så skulle alle mails, news og mapper gerne være der.
3) Husk også at eksportere e-mail adresserne. Der er en funktion i
Adressekartotek under filer.
Eksporter til WAB
4) Eksporter også e-mail opsætningen. I IE Funktioner>Konti og eksporter
postkontoen.

Fra : pre

Dato : 15-10-03 15:03

På denne adresse:
http://insideoe.tomsterdam.com/
kan du få råd og hjælp fra OE-eksperten over dem alle (Tom Koch)
Så vidt jeg husker kan du få færdige værktøjer (gratis) til hvad du gerne
vil (og som tusindvis af andre har gjort).
pre