Afdrejning af bremseskiver
Fra : Carsten Juul Jensen

Dato : 14-10-03 22:11

Hej!

Nogen der kender et sted i Næstved der drejer skiver? Gerne orange..

/Carsten

Fra : Niels Skaaning

Dato : 14-10-03 23:09

"Carsten Juul Jensen" <cjuul@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> Hej!
>
> Nogen der kender et sted i Næstved der drejer skiver? Gerne orange..

Orange er enten en frugt eller også er det en billettype du køber hos DSB.

NS

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 14-10-03 23:17

"Niels Skaaning" <niels_skaaning@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Orange er enten en frugt eller også er det en billettype du køber hos DSB.

Ja, hvis det skal være uden moms o.lign, hedder det sort...

Men er det ikke kun et begreb vi kender her i Jylland?

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Niels Skaaning

Dato : 14-10-03 23:33

"Morten Fruergaard" <mit fornavn@mit efternavn.com> skrev i en meddelelse

DSB.

> Ja, hvis det skal være uden moms o.lign, hedder det sort...
>
> Men er det ikke kun et begreb vi kender her i Jylland?

Det er i hvert fald ikke noget man anoncerer med eller efter.

NS

Fra : jan@stevns.net

Dato : 14-10-03 23:33

"Morten Fruergaard" <mit fornavn@mit efternavn.com> skrev :

>Men er det ikke kun et begreb vi kender her i Jylland?

Narjjj da - herovre hedder det jyske træpenge ;)
--
jan@stevns.net - www.stevns.net
"There is no replacement for displacement......! "

Fra : Tom

Dato : 16-10-03 08:45

> Narjjj da - herovre hedder det jyske træpenge ;)

Man har vel mange venner som kan hjælpe, skatteministeren har da udtalt at
vennetjenester ikke skal beskattes

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : Soren Pedersen

Dato : 15-10-03 00:17

> Orange er enten en frugt eller også er det en billettype du køber hos DSB.

Du har sovet over dig.....Der er tiden FØR og tiden EFTER Harrys orange
Taunus

Mvh
/Søren - Xantia HDi W/E (Week End) og Pug 309 W/E (Wife Edition)

Fra : Johnny B [2000]

Dato : 15-10-03 07:59

> "Carsten Juul Jensen" <cjuul@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Orange er enten en frugt eller også er det en billettype du køber hos DSB.
>
> NS

jeg mener også at der findes et mobilselskab der hedder det

johnny

--
slet FJERN for direkte mail