ACN
Fra : Jørgen

Dato : 14-10-03 20:44

Er der nogen som har erfaring med dem, eller som kender noget til deres
gratis samtaler mellen dem som har deres abbo

--
Hilsen Jørgen

Fra : Mads Breddam

Dato : 14-10-03 21:14

> Er der nogen som har erfaring med dem, eller som kender noget til deres
> gratis samtaler mellen dem som har deres abbo

Om ACN.

Kan ikke give dig noget konkret, men jeg er temmelig sikker på at de blev
hængt ud af Jens Olaf Jersild i Rapporten (eller hvad de nu hedder), så jeg
ville nok kigge mig godt for. Men jeg er ikke helt sikker på det.... altså
om det var der var i Rapporten.

--
Mvh.:
Mads Breddam

"Jeg bryder mig ikke om fanatisme, - kun når man er forelsket." Kim Larsen,
musiker.

Fra : dk_sales

Dato : 21-11-03 14:14

Prøv at se på www.acneuro.com.......