Blæserfri grafikkort
Fra : [8000] Lasse Ramsgaa~

Dato : 14-10-03 15:00

Hejsa

Har læst om en der havde et Radeon 9600 128 MB gfx uden blæser.

Hvilke firmaer er det lige der laver disse, kan ikke finde dem på
edbpriser.dk

Er der andre grafikkort på markedet uden blæsere?

Sagen er den at det skal installeres i en Shuttle SB62G2 kabinet. Der er
ikke meget plads fra grafikkortet og ud til kabinettet, max 15 mm vil jeg
skyde på...

Nogle forslag??

Fra : JK

Dato : 14-10-03 15:23

http://www.rage3d.com/reviews/Sapphire/sapphire9600s/

mvh

John

Fra : Zulu

Dato : 14-10-03 15:25

"[8000] Lasse Ramsgaard" <ramsgaard@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke meget plads fra grafikkortet og ud til kabinettet, max 15 mm vil jeg

Det er Sapphires Ultimate serie, der er uden blæser, men de har så
tilgengæld en kæmpe køleprofil, som gør at det fylder for meget til at være
i de fleste minipc kabinetter.
Du kan dog få andre grafikkort, dog ikke i den performanceklasse, med passiv
køling. Både Radeon 9000, 9200 og Geforce 4 xxx MX.

Zulu

Fra : JK

Dato : 14-10-03 15:26

> [...]

>ikke meget plads fra grafikkortet og ud til kabinettet, max 15 mm vil jeg

http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=340501&ref=edbpriser

1249,-

mvh

John

Fra : Brian Lund

Dato : 14-10-03 15:36

> [...]
> ikke meget plads fra grafikkortet og ud til kabinettet, max 15 mm vil jeg

Der er også gør det selv løsningen :)

http://www.mm-data.dk/shop/productinfo.asp?id=749
http://www.zalman.co.kr/images/0311/ZM80C-HP/ZM80C-HP3_b.gif

Brian

Fra : claus jensen

Dato : 15-10-03 07:32

hej lasse
i min shuttle har jeg et gf 4400 med køler og det er der sagtens plads til

mvh claus

Fra : [8000] Lasse Ramsgaa~

Dato : 15-10-03 10:16

ja, jeg ved godt der er plads, men køleren larmer bare for meget. Har selv
et GF4 Ti4200.

Fra : Finn Lange

Dato : 18-10-03 13:03

> [...]
>
> Har læst om en der havde et Radeon 9600 128 MB gfx uden blæser.
>
> Hvilke firmaer er det lige der laver disse, kan ikke finde dem på

Hej Lasse

Prøv at kigge her: http://www.itbutikken.dk/default.asp?varenr=44842

Det er uden blæser, pris 999,-

Mvh Finn Lange