Absinth...!!! ...???
Fra : Benni Mikael Peterse~

Dato : 11-04-01 12:51

Er jeg mon så heldig at finde nogen her der har erfaringer med Absinth,
såvel gode som dårlige? Alle indlæg vedr. dette emne, har min interesse.
Hvilke lande det er forbudt i, hvornår, hvorfor?? Hvilke film har Absinth
indgået i? Henvisninger til danske, engelske, franske hjemmesider med dette
emne modtages ligeledes med kys i hånd! Nogen der kender opskrifter eller
personer i dk som brygger?

Benni

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 11-04-01 13:46

Benni Mikael Petersen skrev:

> Henvisninger til danske, engelske, franske hjemmesider med dette
> emne modtages ligeledes med kys i hånd!

<URL:http://www.erowid.org/chemicals/absinthe/absinthe.shtml>
<URL:http://www.google.com/search?q=absinth>
<URL:http://www.google.com/search?q=absinthe>

// Klaus

Fra : Rene Strøm

Dato : 11-04-01 17:28

Højbro Vin på Kultorvet forhandler Absinth

mvh. René

Benni Mikael Petersen <bepe00ac@student.cbs.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:0xXA6.33150$o4.2375948@news010.worldonline.dk...

Fra : /arcana

Dato : 19-04-01 10:58

"Benni Mikael Petersen" <bepe00ac@student.cbs.dk> wrote in message

> emne modtages ligeledes med kys i hånd! Nogen der kender opskrifter eller
> personer i dk som brygger?

Du kan læse om malurt (hovedingrediensen i absinth) på min side:

http://www.phyton.dk/urter/malurt.htm

/arcana

Fra : (Sebastian Løc

Dato : 19-04-01 20:29

Benni Mikael Petersen <bepe00ac@student.cbs.dk> wrote:

> Nogen der kender opskrifter eller
> personer i dk som brygger?
i Kbh er der flere steder hvor den kan købes.
Kruds Karport har en hel egen. Den er giftig grøn og smager afsindig
godt.
Vinhandleren på værnedamsvej forhandler forskellige mærker.

hilsen
Sebastian