JTabbedPane
Fra : Rasmus Christiansen

Dato : 14-10-03 00:14

Først har jeg brugt netBeans IDE ti at lave det meste af min GUI. Da jeg så
opdagede at alle og enhver ikke sådan lige umidlbart kan kører mit program,
har sat mig for ikke at skulle bruge netBeans, så jeg har konverteret (i
hånden) til standard Swing.
Jeg gøre brug af JTabbedPane. Når programmet kører i netBeans er der ingen
problemer at skifte mellem de forskellige TabbedPanes, men når jeg "selv"
kører det, så ser jeg kun indholdet af den pane, som programmet startede op
med. Dvs. når jeg skifter til de andre tabbed panes så er de tomme. Hvordan
får jeg fikset dette ? Hvad er det jeg mangler ?

Venlig hilsen Rasmus Christiansen.

Fra : Filip Larsen

Dato : 14-10-03 09:32

Rasmus Christiansen skrev

> [...]
Hvordan
> får jeg fikset dette ? Hvad er det jeg mangler ?

Uden at kunne se koden er er det lidt svært at svare korrekt på, men måske
du kan bruge JTabbedPane.addTab og JTabbedPane.insertTab til noget godt? Se
http://java.sun.com/j2se/1.4.2/docs/api/javax/swing/JTabbedPane.html for
detaljer.

Mvh,
--
Filip Larsen

Fra : Rasmus Christiansen

Dato : 15-10-03 21:10

Jeg synes ikke rigtigt at jeg kan skrive tilbage til dig. Da koden er
relativ stor vil jeg ikke poste den her.