Vedr. forlængelse af skærmkabel...
Fra : "B. Thyrring

Dato : 13-10-03 23:50

Kan det klare 10 meter uden tab af betydning ?

Hvordan med forlængelse af andre typer forbindelser på en pc ?

Fra : Kim Jensen

Dato : 14-10-03 09:21

On Tue, 14 Oct 2003 00:49:51 +0200, "B. Thyrring <Postnummer 2620>"
<kontorVIL_IKKE_H@ve_SPAMkontor.dk> wrote:

>Kan det klare 10 meter uden tab af betydning ?

Ja, hvis der er tale om et analogt signal ( ikke DVI )
og kablet er af en god kvalitet.

>Hvordan med forlængelse af andre typer forbindelser på en pc ?

USB standarden foreskriver maks. 5 mtr., men kan ofte strækkes længere.

Visse PS/2 mus bryder sig ikke om længder > 10 mtr.

--
Mvh,

Kim Jensen
Hammargren Data
www.hd.dk

Fra : Brian Lund

Dato : 14-10-03 15:38

> Visse PS/2 mus bryder sig ikke om længder > 10 mtr.

Så er det også nok det samme med PS/2 keyboards :)

Brian

Fra : Kim Jensen

Dato : 14-10-03 17:06

On Tue, 14 Oct 2003 16:37:41 +0200, "Brian Lund"
<geronimo@-ABCDE-mobilixnet.dk> wrote:

>Så er det også nok det samme med PS/2 keyboards :)

Nej, de kan som regel strækkes længere.

--
Mvh,

Kim Jensen
Hammargren Data
www.hd.dk

Fra : iddqdATworldonline.D~

Dato : 14-10-03 17:08

Kim Jensen wrote:

> Ja, hvis der er tale om et analogt signal ( ikke DVI )
> og kablet er af en god kvalitet.

Det kommer også an på hvor meget man vil hælde igennem, ved høje
opløsninger så kan der blive problemer med skygger o.a. uønskede fænomener!

Jeg vil tro at et 5xBNC kabel kan klare det væsentligt bedre, men har
ikke prøvet.

Mvh

Bruno