Alarm med pager ??? til fornuftig pris ???
Fra : Moller

Dato : 13-10-03 21:39

Heysa,
Da kærsten og mig bor i et område med ugentlig inbrud i bilerne, vil jeg
give hende en bilalarm/startsspære i julegave (nok tidligere)... Men den
skal kunne sende et signal til fjernbetjeningen hvis nogen piller, så jeg
hurtigst muligt kan komme derud til den.

Så hva er folks erfaringer med den slags ??? og er der en bestemt, som
er rimelig billig, men stadig go og fornuftig ???

VH
Lars Molnit

Fra : John Sahl

Dato : 13-10-03 21:48

Moller wrote:
> Så hva er folks erfaringer med den slags ??? og er der en
> bestemt, som er rimelig billig, men stadig go og fornuftig ???

http://www.cf-offroad.dk/alarm har jeg fået anbefalet fra flere sider.
Og den er i al fald ikke i den dyreste ende.

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Unlimited

Dato : 14-10-03 13:17

Uniq import har også alarmer med pager.
Jeg har handlet med dem flere gange og har aldrig haft problemer med noget
af det de har leveret eller monteret.

Mvh Flemming - Striben Crew -

Fra : Moller

Dato : 14-10-03 13:21

> Uniq import har også alarmer med pager.

Mon du har et link, eller tlf nr. eller noget ????

> Jeg har handlet med dem flere gange og har aldrig haft problemer med noget
> af det de har leveret eller monteret.
>
> Mvh Flemming - Striben Crew -

hmmm, striben Crew ??? er du en af dem som skal til at ryde op efter
jeres svineri ???

VH
Lars Molnit

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 14-10-03 13:53

"Moller" <news@molnit.com> skrev i en meddelelse

> Mon du har et link, eller tlf nr. eller noget ????

www.uniq-import.dk

Jeg har foruden den, som John Sahl henviste til også alle alarmer m.v. fra
Uniq-import.

Du kan se dem alle her:
http://www.cf-offroad.dk/alarmer/oversigt_over_alarmernes_funktioner.htm
Den tager lidt tid at hente, men du kan sammenligne alle alarmerne...

--
Mvh. Morten Fruergaard