Søges: firma som opsætter hegn
Fra : Claus

Dato : 13-10-03 21:25

Hej.
Jeg søger efter firma(er), som kan give tilbud på at sætte et hegn (stakit)
op i skel mellem min nabo og mig.
I området omkring Viborg.
Håber nogen kan hjælpe.
Claus

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 14-10-03 16:29

On Mon, 13 Oct 2003 22:25:28 +0200, "Claus" <clauslrz@jyde.dk> wrote:

>Jeg søger efter firma(er), som kan give tilbud på at sætte et hegn (stakit)
>op i skel mellem min nabo og mig.

De fleste anlægsgartnere gør formodentlig sådan noget. Eller måske en
tømrer.

...men jeg kender ikke noget dernede omkring, så jeg kan ikke komme med
nogen direkte anbefaling.

http://www.gartneriet.dk

Fra : anders majland

Dato : 14-10-03 16:33

> ..men jeg kender ikke noget dernede omkring, så jeg kan ikke komme med
> nogen direkte anbefaling.

Det kan jeg heller ikke - Dvs jeg har kun andenhånds erfaring og det var
ikke postive anbefalinger ...

Men det er nu ikke så svært at gøre selv. Hvor meget hegn drejer det sig
om og af hvilken type ?

Men hvor har i kigget på hegn - mange gange kan de også anbefale nogen
til at sætte det op.

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 15-10-03 00:17

"Claus" <clauslrz@jyde.dk> skrev i en meddelelse
> Hej.
> Jeg søger efter firma(er), som kan give tilbud på at sætte et hegn
> [...]
www.poda.dk
www.kibo.dk (trådhegn)
eller en lokal tømrer...

Thomas Nørgaard
www.countryfan.dk
This mail was scanned by Norton Antivirus