Kan i sige god for denne handel!?
Fra : Mads Stetter

Dato : 13-10-03 17:03

Hej Alle

Jeg er i gang med at købe en Golf 2 og er sådan set kommet så langt at jeg
er lige på vippen til at købe en!

Bilen er en Golf 1,6 benzin, 5 døre, kørt 176.000km, udstyret med en 4T
gearkasse så vidt jeg husker (5Gear) originalt soltag, og så er den
metalgrå! Den er importeret fra tyskland, så rust er minimalt!

Prisen er 7500,-

Er rust kan nævnes: lidt bobler under venstre baglygte, meget lidt begyndene
rust i skærme hvor vandet sprøjter op (kun lige de første 3 cm. på skærmen,
og kan kun ses hvis man går helt ned og rører ved det) Og så er der en lille
bitte smule rust på bagklappen!

I soltaget er der ikke skyggen af rust, ej heller ved tankdæksel eller i
begagerum.!

Sæderne ser ud som nye og rat, pedaler ser også fine ud! (Så km. passer)

Motoren ser også fin ud!

Bilen bliver lavet om til gulpladebil og synet af sælger mod en mindre
merpris for "Gulpladesæt" (Gitter osv) og omkostninger ved syn+ efterset med
olie og tandrem!

Afgiften på bilen er 9.025,- for gule plader, så den kommere til at stå i
ca. 18.000 hvis man regner syn og det med!

Er det en okay handel eller hvordan?

Håber i vil ligge jeres input her...

Med Venlig Hilsen

Mads

Fra : Petersen_Michael

Dato : 13-10-03 17:40

"Mads Stetter" <m_stetter@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Er det en okay handel eller hvordan?

det er dyrt for en 1979 model men billigt for en 97er

--
Med venlig hilsen Michael Petersen
residerende i Nyborg

Fra : Mads Stetter

Dato : 13-10-03 18:16

Petersen_Michael wrote:
> "Mads Stetter" <m_stetter@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> det er dyrt for en 1979 model men billigt for en 97er

PIS.. Jeg glemte selvfølgelig det aller vigtigste! Det er en årgang 1989!

Sorry

MVh Mads Stetter

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 13-10-03 18:33

"Petersen_Michael" <petersen_michael@dengyldnemåge.mail.tele.dk> skrev i en meddelelse news:bmekgh$4e4$1@sunsite.dk...
> "Mads Stetter" <m_stetter@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> det er dyrt for en 1979 model men billigt for en 97er

Vi ved jo med sikkerhed at det er ingen af delene - ikke sandt.

Du har dog ret i at der nok lige mangler en årgang

/Jakob

Fra : Petersen_Michael

Dato : 13-10-03 20:43

"Jakob Jeppesen" <for_news_only@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Vi ved jo med sikkerhed at det er ingen af delene - ikke sandt.

hvor ved vi det fra?

blev der ikke bygget golfer med 1,6L motorer
i hhv. 1979 og 1997 ?

og ja Mads har siden informeret os om at
pågældende automobil, blev født i 1989, men ellers?

Fra : Jesper

Dato : 13-10-03 22:11

Petersen_Michael wrote:

> [...]

Fordi Mads skrev:

<citat>
Jeg er i gang med at købe en Golf 2...
<citat>

Det indskrænker vel årgangene en del?

--
Mvh. Jesper

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 14-10-03 07:40

"Jesper" <Jesperm@tdcadsl.dk> wrote in message news:3F8B14E9.3060506@tdcadsl.dk...

> Fordi Mads skrev:
>
> <citat>
> Jeg er i gang med at købe en Golf 2...
> <citat>
>
> Det indskrænker vel årgangene en del?

Nemlig

/Jakob

Fra : Petersen_Michael

Dato : 14-10-03 15:25

> Nemlig

ok

Fra : Mads Stetter

Dato : 13-10-03 18:17

UPS:.. Glemte at skrive det er en årgang 1989!

Fra : Rasmus

Dato : 13-10-03 20:06

"Mads Stetter" <m_stetter@hotmail.com> wrote in message

> UPS:.. Glemte at skrive det er en årgang 1989!

Prisen lyder rimelig....., når det er en 1,6 har den kaburator, så du skal
nok ikke regne med at den er specielt økonomisk, jeg har selv haft en 1,6,
den kørte ca. 10-12km/L, efterfølgende købte jeg en GTI 8v, den kørte ca.
12-14km/L, og har 32 ekstra hk

Jeg ville gå efter en 1,8 med monopoint , den har med garanti bedre økonomi
end en 1,6

mvh
Rasmus

Fra : Christian Rahbek

Dato : 13-10-03 23:42

> [...]
>
> Afgiften på bilen er 9.025,- for gule plader, så den kommere til at stå i
> ca. 18.000 hvis man regner syn og det med!

Min bror har en Gååååååååååååååårlf 1.6 årgang 1984(importeret 1998) fra
tyskland, hvor han har fået motoren skiftet ud med en billig 1.8 fra 1990
pga. karburatorproblemer. Resten af motoren fejlede ikke noget, men
karburatoren på denne model er vist lidt kompliceret(=dyr i mekanikertimer).
Bortset fra dette problem er bilen solid og billig i reservedele. For
yderligere oplysninger, prøv http://www.golf2.dk/.

/Bluch