Ang. Derbi GPR-50R
Fra : Kent

Dato : 13-10-03 00:22

Hey np.
Jeg har lige været ude og køre på min GPR, og når jeg 1½ time efter vil til
og hjem fra en ven kan den næsten ikke startes... Jeg fik den da startet i 2
gear ved at løbe meget langt.. Den var meget sløv og lyd forkert, kunne ik
stå i tomgang...
Når jeg gav den lidt gas stod det med olie og benz ud af udstødningen...
Satte den fra mig og 2 timer efter da jeg ville gå hjem lå der en god sø af
benz/olie på jorden hvor den stod.. (tanken var på on.. hvor efter jeg
lukkede den..)
Hvad er der sket her?? Jeg har ik lagt mærke til den har været mærkelig
tidligere..
Håber nogle gider svare til mig via mail: Kent@funstuff.dk