Ordentlige viskestykker
Fra : Michael Jack

Dato : 12-10-03 19:12

Hej

Håber det er OK at spørge om udstyr til køkken her?

Jeg leder efter nogle klassiske blåternede bomulds-viskestykker i en
ordentlig kvalitet, den slags man bruger i storkøkkener og restauranter.
Vi skal bruge en snes stykker (jeg prøver at slippe af med de gamle
arvestykker).

Hvor kan jeg købe dem i nærheden af København?

mij

--
Med venlig hilsen/Kind regards
Michael Jack, Copenhagen, Denmark

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 12-10-03 19:35

Michael Jack skrev:

> Jeg leder efter nogle klassiske blåternede bomulds-viskestykker
> i en ordentlig kvalitet, den slags man bruger i storkøkkener og
> restauranter.

Det gør jeg osse. Jeg købte nogle da jeg flyttede hjemmefra i 1981,
men de trænger efterhånden til at blive skiftet ud...

// Klaus

Fra : Gert Krabsen

Dato : 12-10-03 19:52

Sun, 12 Oct 2003 18:34:36 +0000 (UTC), Klaus Alexander Seistrup
<spam@magnetic-ink.dk> skrev:

> Det gør jeg osse. Jeg købte nogle da jeg flyttede hjemmefra i 1981,
> men de trænger efterhånden til at blive skiftet ud...

De fleste restauranter 'lejer' vel hvidevarer hos vaskeriet, så de ikke
skal holde regnskab med hvis der er hvems.

Men mon ikke Metro har dem..

mvh

Krabsen

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 12-10-03 20:28

Bilka har faktisk haft dem i et stykke tid, ovenikøbet til en fornuftig
pris.

--
Frank Løkkegaard
Et hus uden bøger er fattigt, også når skønne tæpper dækker dets gulve og

Fra : Lisbeth Sejberg

Dato : 12-10-03 22:40

michjack@spamfilter.dk (Michael Jack) skrev:
> [...]
>prøver at slippe af med de gamle
>arvestykker).
>
>Hvor kan jeg købe dem i nærheden af København?

-- Har du været i JYSK ? (eller Jysk Sengetøjslager som det hed
før)
Lisbeth

Fra : Thomas Hjort

Dato : 12-10-03 22:48

"Michael Jack" <michjack@spamfilter.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> arvestykker).
>
> Hvor kan jeg købe dem i nærheden af København?

Føtex på Fisketorvet. Tror nok de kostede 25 kr., men om det var for en
eller to så jeg ikke lige.

Mvh Thomas

Fra : Lars Ladingkaer

Dato : 12-10-03 23:19

"Michael Jack" skrev:
> Hvor kan jeg købe dem i nærheden af København?

Føtex.

Mvh, Lars

Guide til HDD & DVD Recordere: www.recorder.dk
NYHED - Nu også med Forum.

Fra : Ukendt

Dato : 13-10-03 00:00

Michael Jack wrote:
> [...]
> med de gamle arvestykker).
>
> Hvor kan jeg købe dem i nærheden af København?

Føtex og Bilka. De hedder kokkeviskestykker, findes med både blå tern og
sorte tern, er 100% ren bomuld. Man køber dem 2 stk. af gangen, og de koster
25 kr. for to.
Det er dem, køkkenerne bruger. De køber dem blot i Metro eller Inco i noget
større partier.

Lækre viskestykker, der bare holder super godt kogevask efter kogevask.

Tina

--
Besøg os på http://wunjo.webbyen.dk

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 13-10-03 07:25

"Michael Jack" <michjack@spamfilter.dk> wrote in message
> [...]
> arvestykker).
>
> Hvor kan jeg købe dem i nærheden af København?

Hvis du vil have ordentlig kvalitet så er disse sikkert gode:

http://www.hwl.dk/default.asp?ID=5&VLAfsnitID=137&VareID=1414&ValutaID=2

12 kr / stk. + moms. De har en forretning i kødbyen, se adressen på
hjemmesiden.
De sælger til private.

--
mvh/rg. Christian
og ring til en fra Schweisshunderegistret: