sammenligning af Audi 2,5 TDI og BMW 2,5 T~
Fra : Gitte og Bjørn

Dato : 12-10-03 17:10

jeg har før spurgt omkring Audiens 2,5 tdi... og er kommet frem til, at
deres 5 cyl. tdi er slidstærke og gode motorer!!

Hvad med BMW 2,5 TDS... kender i til dem.... og hvad synes i??

Hvis i skulle vælge mellem en BMW 525 TDS med 143 hk og en Audi 2,5 TDI med
140 hk.... hvad ville i så helst køre i ??
uden at skulle betale en formue på værksteder??

jeg takker......

Fra : Babba-Papa

Dato : 12-10-03 19:04

On Sun, 12 Oct 2003 18:09:35 +0200, "Gitte og Bjørn" <foxy@os.dk>
wrote:

> [...]
>140 hk.... hvad ville i så helst køre i ??
>uden at skulle betale en formue på værksteder??

Hvis muligheden forelå, ville jeg helst have en BMW 5-serie med en
Audi/VW 2,5 TDI V6 (174 hk)....*he he*

- -
Babba-Papa

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 12-10-03 19:06

Babba-Papa wrote:

> Hvis muligheden forelå, ville jeg helst have en BMW 5-serie med en
> Audi/VW 2,5 TDI V6 (174 hk)....*he he*

Hvorfor ikke den ny 4 litrs TDi..?

--
Jan W Nielsen

Fra : Solvang

Dato : 13-10-03 05:48

"Babba-Papa" <2mas-jensenFJERNDETTE@sol.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Det er V6 - 5cyl. - fed motor, der bare trækker.....

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 13-10-03 16:53

> Det er V6 - 5cyl. - fed motor, der bare trækker.....

En 5-cylindret V6-motor?

// Troels

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 13-10-03 16:56

Hej!

"Troels [around 9000]" wrote:

> En 5-cylindret V6-motor?

En V5'er der tygger tyggegummi?

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 13-10-03 17:02

> En V5'er der tygger tyggegummi?

Hehe

// Troels

Fra : Solvang

Dato : 13-10-03 18:06

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 04-11-03 09:40

wrote:

>jeg har før spurgt omkring Audiens 2,5 tdi... og er kommet frem til, at
>deres 5 cyl. tdi er slidstærke og gode motorer!!

Så må man sige, at du har konkluderet forkert. Dén motor har et svagt
topstykke, der koster ca. 40.000 kr, hvorfor jég ville holde fingrene
langt væk!

/Mogens

Fra : p.jarnbak

Dato : 04-11-03 15:41

> Så må man sige, at du har konkluderet forkert. Dén motor har et svagt
> topstykke, der koster ca. 40.000 kr, hvorfor jég ville holde fingrene
> langt væk!

Er det ikke V6 tdi der har dårlige toppe.
Den 5 cyl er vel stort set samme motor som i vw transporter 2;5 tdi
og de køre da.
Hej Palle.

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 04-11-03 17:17

On Tue, 4 Nov 2003 15:40:34 +0100, "p.jarnbak"
<jarnbak.slet.@tdcadsl.dk> wrote:

>Er det ikke V6 tdi der har dårlige toppe.

Det er 140 hk-udgaven - en V6 TDI kan vel ikke nøjes med det?

/Mogens

Fra : p.jarnbak

Dato : 05-11-03 00:36

"Mogens Knudsen" <dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> wrote in message

> Det er 140 hk-udgaven - en V6 TDI kan vel ikke nøjes med det?

Nej, der er det vist også det toppene er monteret på der er noget l--t.
Hej Palle.

Fra : Peter J

Dato : 05-11-03 17:32

Gitte og Bjørn"> wrote:

> [...]

Den 5 - cylindrede TDI motor er faktisk ganske stærk - Jeg kører pt. i en VW
Caravelle, der snart runder 336.000 km uden nogen maskinlle probs
overhovedet - Men V6'eren slår topstykker som en kalv drikker sødmælk....
Uha

VenHils
Peter