Milestone
Fra : zuperman

Dato : 12-10-03 20:54

Jeg har set et billigt vinterdæk hos den lokale dækmand, som hedder
Milestone
er der nogen der har erfaring med dette dæk ??

Fra : Kenneth Andersen

Dato : 12-10-03 12:42

TIDEN!

Fra : Claus Fabritius

Dato : 13-10-03 14:46

"Kenneth Andersen" <dengiftigemand@NOSPAMhotmail.com> wrote in message

> TIDEN!

Rolig nu lille ven. Hans tid er ganske vist forkert, men du kan godt skrive
det på en lidt pænere måde (Der er en vejledning til at lave henstillinger
www.usenet.dk)

Kan du evt. selv lokkes til at citere korrekt? (Dette kan du også finde info
om på usenet.dk)

--
/Claus Fabritius
Going in circles in a Hachi-Roku

Fra : zuperman

Dato : 13-10-03 21:02

Jeg undskylder den forkerte tid !! mit batteri på bundkordtet er vist brugt
op, så derfor skal tiden stilles manuelt hver gang jeg starter computeren
op, sorry, det glemmer jeg desværre ofte..