mondeo 97 støj fra punpe
Fra : ct

Dato : 11-10-03 21:56

jeg har en mondeo 97 2.0 stcar.

når bilen står i tomgang kommer der en generende lyd fra en punpe (tror jeg
det er). servopumpen vist, kan det passe? pumpen virker fint, det er bare
den snurrende lyd der er ret høj i forhold til andre.

hvad skal jeg gøre for at få fjernet noget af den støj, er sådan en ny
fætter ikke dyr, og findes der måske renoverede modeller, eller hvad?

/Claus

--
------------
Husk at fjerne FJERNES fra min emailadresse når du mailer mig.

Fra : jan@stevns.net

Dato : 11-10-03 22:08

"ct" <clausFJERNES@kjerkegaard.dk> skrev :

>hvad skal jeg gøre for at få fjernet noget af den støj, er sådan en ny
>fætter ikke dyr, og findes der måske renoverede modeller, eller hvad?

Mon ikke det bare er brændstofpumpen du kan høre ?

den kan du ikke gøre meget ved
--
jan@stevns.net - www.stevns.net
"There is no replacement for displacement......! "