Spartelmasse mellem Gips og Fiberplade
Fra : Villy Skov

Dato : 11-10-03 20:15

Jeg har en væg der går sammen med en 6 mm pap plade (en slags
fiberplade) og en gips plade. Pap pladen kan godt bevæge sig lidt,
idet den er så tynd. Jeg skulle gerne have dem spartlet, så der er en
pæn overgang.

Jeg kan ikke helt finde ud af hvilket produkt jeg skal bruge,
sandspartel flækker vel, og acrylfyemasse er ikke til at spibe på, det
er der også for meget hul til. Er der ikke noget der hedder
acrylspartelmasse, kan det give sig lidt uden at revne?

Nogen gode forslag?

Mvh Villy

Fra : Jørgen

Dato : 11-10-03 21:47

Er der ikke noget der hedder
> acrylspartelmasse, kan det give sig lidt uden at revne? Ja nej
>
> Nogen gode forslag? Få pladerne sat ordenlig fast. Tapeser, sæt gasa på
revnen og tapeser med glasvæv, så du måske heldig at det holder

Hilsen
Jørgen

Fra : Jørgen

Dato : 11-10-03 21:50