Mexico og bilforsikring
Fra : Kaj Jensen

Dato : 11-10-03 13:35

Hvis jeg lejer en bil i Texas, og regner med, at jeg en af dagene vil en
smut ned over grænsen til Mexico, skal jeg så have en ekstra
tillægsforsikring ?.

Er du i øvrigt bekendt med faldgruber i forbindelse med bil- eller
motorcykelleje i dette område ?.

Fra : Chr. L.

Dato : 11-10-03 13:39

"Kaj Jensen" <emalius@sol.dk> wrote in message
> [...]
> tillægsforsikring ?.
>
> Er du i øvrigt bekendt med faldgruber i forbindelse med bil- eller

Yeps du skal have en ekstra forsikring, noge selskaber vil ikke engang have
at du kører deres bil over grænsen, og hvis du må så er der normalt en
klausul om hvor mange miles du må køre fra grænsen!.

Chr.

Fra : Kaj Jensen

Dato : 11-10-03 14:17

> [...]
> at du kører deres bil over grænsen, og hvis du må så er der normalt en
> klausul om hvor mange miles du må køre fra grænsen!.

OK.

Så må jeg se, om ikke jeg kan få en sådan forsikring flettet ind. Men den
skal så kun gælde for de dage, hvor vi befinder os på den anden side. Håber
dette er muligt !?.
Det var helt tilfældig, jeg så det på internettet, da jeg surfede rundt på
diverse "rent a car-sider". Ikke fordi tillægsforsikringen var skræmmende
dyrt. Men skal den gælde i fx 14 dage, så bliver den lidt dyr.