Skærme
Fijala 3554
Problem med signal til Acer AL732
Fra : Nikolaj Skov Hansen

Dato : 11-10-03 10:13

Hej NG

Jeg har et problem, som jeg håber I kan hjælpe mig med.

Hver gang jeg tænder min computer er signalet til min AL732 skærm meget
ustabilt. Billedet går i sort flere gange efter hinanden og skærmen
søger så efter signal. Det sker mange gange indtil systemet ligesom er
"varmet op". Når computeren har været tændt i 15-30 minutter så sker det
stort set ikke mere. Mit grafikkort er et Nvidia GeForce2 MX/MX 400.

Er der nogen, som har et bud på hvad problemet kan være?

/nikolaj

Fra : Mygind

Dato : 13-10-03 08:46

"Nikolaj Skov Hansen" <nikolajREMOVE@city.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> stort set ikke mere. Mit grafikkort er et Nvidia GeForce2 MX/MX 400.
>
> Er der nogen, som har et bud på hvad problemet kan være?

Hej Nicolaj

Sakset fra indlæg d.16-6-2003

>Det er et ret kendt problem på flere diskussionsboards, at nogle af de
>"ældre" Acer 732 skærme har problemer med DVI-indgangen. Problemet skulle
>være løst på de allernyeste skærme, der forlader Acers samlebånd, men om de
>er kommet til Danmark endnu ved jeg ikke.
>
>Ring evt. til Acer, Danmark tlf.: 39 16 88 00

<mvh
>Peter

Prøv om den opfører sig ordentligt med VGA kabel.

Mvh Mygind

Fra : Mygind

Dato : 13-10-03 09:27

Ups indlægget var fra d. 19-6-2003