Noget til at proppe i tanken?
Fra : Jasper Norman

Dato : 10-10-03 23:29

Hejsa.

Så lige i A-Z at der findes et produkt til at komme i tanken på dieselbiler,
der åbenbart skulle rense + "få den til at køre bedre". På citroen
værkstedet havde de stort held med at kurere min fars bil på denne
ufatteligt simple måde. Eftersom min Toledo TDi en sjælden gang "hugger" i
optrækket (som min fars benziner) er spørgsmålet så, om det vil hjælpe noget
at proppe en flaske i tanken.

Jeg kan desværre ikke huske hvad det hedder

Mvh

Jasper

--
slet "fjernes" i e-mail adr.

Fra : p.jarnbak

Dato : 11-10-03 00:42

"Jasper Norman" <ahrensbach@fjernestele2adsl.dk> wrote in message
> [...]
> ufatteligt simple måde. Eftersom min Toledo TDi en sjælden gang "hugger" i
> optrækket (som min fars benziner) er spørgsmålet så, om det vil hjælpe

Tror du ikke det bare er en snavset luftmængdemåler eller egr ventil der er
dårlig.
Hej Palle.

Fra : Peter G C

Dato : 11-10-03 14:59

In news:HoGhb.1453$F95.108@news.get2net.dk,
Jasper Norman <ahrensbach@fjernestele2adsl.dk> typed:
> [...]
> om det vil hjælpe noget at proppe en flaske i tanken.
>
> Jeg kan desværre ikke huske hvad det hedder

Dieselrens kaldes det - skulle efter sigende rense dine dyser. Kan vist være
en god ide på en diesel.

/Peter

--
http://www.grauslund.com