Hvad er der sket med R9500 og 9700?
Fra : Nikolaj

Dato : 10-10-03 21:14

Jeg kiggede lige på edbpriser, hvor alle Radeon 9500 kort er væk og tyans
R9700PRO kort er også væk, hvordan kan det være?

Fra : Thomas

Dato : 10-10-03 22:01

No more chips....

Hilsen
Thomas

Fra : iggibuh

Dato : 11-10-03 13:09

"Thomas" <Thomas@wonderfullspam.dk> skrev i en meddelelse
> No more chips....

hvilket er hamrende ærgeligt da 9700pro kortet virkelig er kvali..har et par
kammarater som har skidtet monteret og var desværre en dag for sent ude
ellers sad jeg også med det i maskinen

mvh iggibuh

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 11-10-03 13:35

http://www.shg.dk/ har stadig Tyan 9700pro på menuen... (2.599,-)

--
Kasper Damkjær
http://damkjaer.net/

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 11-10-03 13:46

> http://www.shg.dk/ har stadig Tyan 9700pro på menuen... (2.599,-)

Eller hvad med denne:

Sappire Radeon 9700 Non Pro (ca. 2000,-)
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1365017896

--
Martin K

Fra : Nikolaj

Dato : 11-10-03 15:56

> Eller hvad med denne:
>
> Sappire Radeon 9700 Non Pro (ca. 2000,-)
> http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1365017896
>
> --

Tjekke SHG's hjemmeside før jeg skrev indlægget og kunne ikke finde det.

Er det ikke bedre at vente og så købe 9600XT frem for 9700 np? 9600 er jo en
nyere generation, eller har det ikke det store at sige, så længe det er DX9
chips?

Fra : SA

Dato : 11-10-03 17:00

> [...]
en
> nyere generation, eller har det ikke det store at sige, så længe det er

Tror jeg næppe.
Har selv et Sapphire 9700 nonpro som jeg har flashet med en Gigabyte bios
til 9700pro.
Jeg har nul artifacts hverken i spil eller 3dmark og coren er endda clocket
endnu højere op end på 9700pro.
Klart anbefalelsesværdig løsning.

Fra : Thomas Strøm Larsen

Dato : 11-10-03 16:57

Hvad med 9800non-pro det skulle være lige så hurtig so, 9700pro.

mvh
Thomas