Norton antivirus 2004
Fra : Jane

Dato : 10-10-03 19:49

Er der nogen som har gode/dårlige erfaringer med subject.? Jeg spørger,
fordi jeg bliver nød til at opgrader til Windows XP, og så mener jeg ikke,
jeg kan benytte mit nuværende Norton 2001, som jeg ellers har været meget
glad for, men det kan vist kun køre på Windows 98.

PS. Jeg har også Norton utilities 2001, findes det ikke mere?
Hvis ja, indeholder det så mindst samme værktøjer?

--
Venlig hilsen
Jane

Fra : Anders Lund

Dato : 11-10-03 08:11

Jane wrote:
> PS. Jeg har også Norton utilities 2001, findes det ikke mere?
> Hvis ja, indeholder det så mindst samme værktøjer?

Jeg kan sjovt nok ikke se Norton Utilities som et selvstændigt produkt til
Windows. Men ja, det findes, hvis du køber SystemWorks, som bla. indeholder
Utilities, Antivirus og en hel masse andre værktøjer. Se evt.
http://www.symantec.com/sabu/sysworks/basic/. Vælger du Pro versionen får du
også Ghost med.

Om Utilities indeholder de samme værktøjer, ved jeg ikke. Jeg synes selv at
antallet af værktøjer er skrumpet ind, men jeg har så til gengæld heller
ikke set de seneste par versioner, så det kan da være at de har vendt
udviklingen.

--
Anders Lund
spam2003@andersonline.dk

Fra : Jane

Dato : 12-10-03 18:10

"Anders Lund" <spam2003@andersonline.dk> wrote in

> [...]
> selv at antallet af værktøjer er skrumpet ind, men jeg har så til
> gengæld heller ikke set de seneste par versioner, så det kan da være

Tidligere kunne man se hvad Utilities indeholdt, det syntes jeg ikke
rigtig man kan nu, det hele er i en pærevælling, indeholdt i sysworks. Jeg
ville gerne kunne se alle værktøjer i Utilities m.m. inden jeg betaler for
en opgrate.

Men tak for dit svar

Venlig hilsen
Jane

Fra : Peer Krogh Petersen

Dato : 12-10-03 18:25

> [...]
> ville gerne kunne se alle værktøjer i Utilities m.m. inden jeg betaler for

I følge denne side :

http://www.symantec.com/sabu/sysworks/basic/features.html

Indeholder NU delen :

Norton UtilitiesT
Optimizes file storage for faster PC performance.

Detects Windows® and disk problems, and can fix many of them
automatically.

Can monitor your PC continuously to spot problems before they
occur.

mvh

Peer

begin 666 spacer.gif
M1TE&.#EA"@`*`( ``/___P```"'Y! $`````+ `````*``H```((A(^IR^T/
$8RL`.P``
`
end

begin 666 j_bullet2.gif
M1TE&.#EA!@`(`)$``````/___S,S,____R'Y! $```,`+ `````&``@```(*
,C&^BJ=O^F$ 4%0`[
`
end

Fra : Jane

Dato : 12-10-03 18:53

"Peer Krogh Petersen" <peer@petersen.mail.dk> wrote in

> [...]
> them
> automatically.
>

> Can monitor your PC continuously to spot problems before

Ja, men hvis det er alt, så er værktøjerne da reduceret meget i forhold til
tidliger utillities, og det lyder da mærkeligt. Tidliger indeholdt
utilities 2001, Erase/UnErase filer, overskrive free space, speed disk,
system info, Registry Editor og mange andre ting.

--
Venlig hilsen
Jane

Fra : Anders Lund

Dato : 15-10-03 23:57

Jane wrote:
["liste med features"]

> [...]
> indeholdt utilities 2001, Erase/UnErase filer, overskrive free space,
> speed disk, system info, Registry Editor og mange andre ting.

Jeg mener også at man "mister" nogle ting, når man skifter fra en Windows 98
til Windows 2000/XP installation. Nogle ting kan åbenbart ikke bruges under
et NT-baseret system.

Dette var ikke meget mere hjælp, men jeg kan (heller ikke?) finde en liste
på nettet over de programmer som følger med i NU2K4.

--
Anders Lund
spam2003@andersonline.dk

Fra : Jane

Dato : 16-10-03 16:03

> [...]
>
> Dette var ikke meget mere hjælp, men jeg kan (heller ikke?) finde en
> liste på nettet over de programmer som følger med i NU2K4.

Næææe Suk :(
Jeg ville bare så gerne vide hvad utillrrties indeholder i dag, så man ved
hvad man får inden et evt. køb.

--
Venlig hilsen
Jane