servicepack 2 til OfficeXP
Fra : Elin Kuijers

Dato : 10-10-03 19:37

Kan man hente servicepack 2 andre steder end på Offices hjemmeside? Selv om
jeg lukker antivirusprogram og firewall, kan jeg ikke installere
servicepakken fra hjemmesiden.
Venlig hilsen
Elin Kuijers

Fra : Brian Olsen

Dato : 10-10-03 19:43

"Elin Kuijers" <elin_kuijers@vip.cybercity.dk> wrote in message news:bm6u8n$2k9p$1@news.cybercity.dk...
> Kan man hente servicepack 2 andre steder end på Offices hjemmeside?

<http://www.it-service.sdu.dk/vis.php?side=84>

Mvh
Brian Olsen

Fra : pre

Dato : 10-10-03 20:51

Er du helt sikker på at du skal installere netop den? Måske husker jeg fejl
men der var noget med at treeren "erstattede" den anden.

Denne side kontrollerer på samme måde som WindowsUpdate, den installerer
også, og der er masser af info-tekst.
pre

http://office.microsoft.com/productupdates/mainCatalog.aspx

Fra : Brian Olsen

Dato : 10-10-03 21:39

"pre" <skrivtilgruppen@bredalsparken.dk> wrote in message news:3f870e12$0$54841$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Er du helt sikker på at du skal installere netop den? Måske husker jeg fejl
> men der var noget med at treeren "erstattede" den anden.

SP3 er kun udkommet til Office 2000, ikke til Office XP.

Mvh
Brian Olsen

Fra : pre

Dato : 10-10-03 22:10

OK Jeg mixede XP og WIN2K. Men alligevel anbefaler jeg at hente den hos
OfficeUpdate som er en bedre partner til den slags installationer. I øvrigt
viser SP oversigten kum SP1 og SP1a for XP.
pre

Fra : Finn

Dato : 10-10-03 23:34

pre du er galt på den Office XP SP2 har været på gaden jeg tror siden maj,
gå til http://office.microsoft.com/OfficeUpdate/default.aspx der står det
højt og tydeligt.

I øvrigt
> viser SP oversigten kum SP1 og SP1a for XP.
> --
> mvh
> pre

Elin jeg har ind i mellem haft samme problem og blev vejledt af Micro$oft!
Hvis jeg skulle downloade store programenheder og jeg ville være sikker på
at de kom hjem og installeret sikker uden at lave ravage i andre programmer,
herfra begynder den at blive lidt peberet for du sætter alle dine forsvar ud
af funktion.
Micro$ofts anvisning (jeg har iøvrigt aldrig haft problemer siden jeg fulgte
denne anvisning).
Inden du lukker on til Micro$oft, når du ikke har andet åbent end dit
skrivebord. Tryk Alt + Ctrl + Delete du får nu en menu op, der lukker du
alle programmer ET af gangen indtil du kun har Explorer og Systray open (det
er noget af en langsommelig affære). Nu lukker du ind til Micro$ofts
download side og alt skulle gå glat herfra.

Cheers Finn
Canberra Australia