Suzuki AP50 adress HJÆLP
Fra : mr

Dato : 10-10-03 18:12

hej er der noget der kan hjælp mig min ap 50 kan ikke hold på strøm på
batteri jeg har prøvet at skift det med det køret i 4 dag så var de ny også
tom hvad kan der vær galt noget der har vært ud for noget line før

Fra : Tobias Klint

Dato : 10-10-03 22:37

Hej...
jeg tror måske jeg ved hvad der kan være gald..
Det er såden at nå du stater din motor. så skulle den gerne lade på
battriet. det kan vær at din lærder er gået i stykker... det var en
mulighed.....

/Tobias
Besøg www.scooterhoved.tk eller www.kehusband.tk

Fra : lejf

Dato : 11-10-03 10:18

ja vor siger den på en ap 50 så
har kigget over alt men kun ikke se den

Fra : Tobias Klint

Dato : 11-10-03 17:44

Hej
Ja det kan jeg ikke fortælle dig for det ved jeg heller ikke.. du kan prøve
og kig på thansen. og se hvordan den sedder ud... hvis du ikke ved det

Fra : Tobias Klint

Dato : 11-10-03 20:08

lejf wrote:
> ja vor siger den på en ap 50 så
> har kigget over alt men kun ikke se den

Den sidder under frontskjoldet.!!!

Tobias

Fra : lejf

Dato : 12-10-03 18:18

er det de di kald vol regulator da så er der li kommet en ny på

Fra : Tobias Klint

Dato : 12-10-03 18:33

Lejf wrote:
> er det de di kald vol regulator da så er der li kommet en ny på

Ja det er det....
Så ved jeg ikke hvad der kan være kaldt...