billigt pulsur
Fra : www.toyota-forum.dk

Dato : 10-10-03 16:02

Jeg står overfor at skulle købe mit første pulsur, og har ikke lyst til at
betale en bondegård for det, er der nogen der har erfaringer med dem der kan
købes i bilka for 199,-og 299,- ?? derudover er jeg blevet tilbudt at købe
et Polar beat ur som er 3 år gammelt men kan ingen info finde på nettet om
det nogen der kender det og dets funktioner? ligeledes kan jeg købe et Sigma
sport pc4 ur men heller ikke her kan der findes noget det nærmeste er pc3 og
pc7 kender nogen pc4 og dets funktioner?

På Forhånd Tak
Heine Hvidberg

Fra : Rundude

Dato : 10-10-03 19:00

bare sørg for der er en dansk brugsforvirring med...... og Polar er generelt
godt.....men priser kan jeg ikke hjælpe med....

mvh
Rundude aka Kenneth

Fra : Faithless

Dato : 10-10-03 20:00

> kender nogen pc4 og dets funktioner?

Jeg tror det er pc14, har ikke hørt om Sigma pc4, jeg har selv Sigma pc14 og
er meget tilfreds med uret. Sigma er et meget stort og anerkendt mærke inden
for cykel sporten, så der er på ingen måde tale om noget billigt bras.

Jeg har dog haft lidt problemer med, at det nogle gange mistede pulsen. Men
da jeg skrev det til Sigma, sendte dit mig en nyt på trods af det gamle var
3 år. Det kalder jeg sku' god service (c;.

pc14's funktioner:

Puls måler, ur / dato, stopur, pulsområder, alarm, gennemsnits puls, max
puls, omgangs tæller, Kalorie tæller, % i øverste puls område, procent af
max puls, lys og lyd.

Jeg tror jeg købte det til 499,- og det er billigt i forhold til andre ure
med samme funktioner.

Thomas

Fra : Steen F.

Dato : 10-10-03 21:16

www.toyota-forum.dk wrote:
> [...]
> funktioner? ligeledes kan jeg købe et Sigma sport pc4 ur men heller
> ikke her kan der findes noget det nærmeste er pc3 og pc7 kender nogen

Hejsa
Jeg ved godt at dette ikke er en køb/salg-gruppe, men jeg har forgæves
forsøgt at emaile dig privat (din postkasse er åbenbart fyldt!)

Min mor har for kort tid siden købt et pulsur, men hun får alligevel ikke
brug for det. Det er ubrugt og i orig. emballage.
Sig til hvis det kunne have interesse, så kan jeg finde ud af hvilket mærke
og model og nypris osv.

MVH Steen
steen.kolding@stofanet.dk