Signatur i e-mail
Fra : Jens

Dato : 10-10-03 14:36

Jeg har forsøgt i e-mail grupperne med dette spørgsmål uden held, så nu
prøver jeg her, da jeg regner med, at jeg skal bruge noget HTML kode.

Jeg benytter Outlook Express 6.

Jeg har set nogle mails med en signatur, der bevæger sig. F.eks. navnet
kommer ind fra venstre og adresse og telefonnr glider op nedfra.

Er der nogen der ved hvordan man laver det?

mvh
Jens

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 10-10-03 23:26

"Jens" <I.want.no.spam@internet.com> skrev

> [...]
> kommer ind fra venstre og adresse og telefonnr glider op nedfra.
>
> Er der nogen der ved hvordan man laver det?

Jeg gætter på, at mailen er skrevet i Outlook (ikke Outlook Express) med en
tilføjelse, som mailen giver dig et link til.
Jeg har i hvert fald set flere af den slags.

Erik Ginnerskov
http://hjem.get2net.dk/egin

Fra : Jens

Dato : 12-10-03 17:27

Tak for dit svar
"Erik Ginnerskov" <egin@SPAMKILLoncable.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
en
> tilføjelse, som mailen giver dig et link til.
> Jeg har i hvert fald set flere af den slags.

Det ligner noget HTML-kode, der står direkte i mailen.

mvh
Jens

Fra : Allan Vebel

Dato : 10-10-03 23:48

Jens <I.want.no.spam@internet.com> skrev:

> Jeg har set nogle mails med en signatur, der bevæger sig.
> F.eks. navnet kommer ind fra venstre og adresse og
> telefonnr glider op nedfra.

Hvor sygt!

Det er i hvert fald ikke noget vi bruger i nyhedsgrupperne - her
skal det være ren tekst for at fylde mindst muligt - det er trods alt
budskabet det kommer an på.

Skån os derfor for den slags på usenet!

--
Allan
http://html-faq.dk

Fra : mcfritten

Dato : 11-10-03 11:40

Jens wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> [...]
> kommer ind fra venstre og adresse og telefonnr glider op nedfra.
>
> Er der nogen der ved hvordan man laver det?

Nu ved jeg ikke lige noget med det tekst der kommer ind fra siderne, men
det kunne jeg forstille mig at det var en fil de har sat ind, med åben
outlook og klik på indstillinger, og derefter på signaturer, der kan du
lave det inde, men prøv dig frem, held og lykke med det.

MVH
MCfritten

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jens

Dato : 12-10-03 17:27

Tak for svaret.
Jeg leder videre.

mvh
Jens

Fra : Jint

Dato : 11-10-03 12:55

Det kan laves i DHTML, gem det i en lille fil, og tilføj den som signatur i
Outlook.

Fra : Jens

Dato : 12-10-03 17:28

Tak for svaret
"Jint" <jint@jint.dk> skrev i en meddelelse
> Det kan laves i DHTML, gem det i en lille fil, og tilføj den som signatur
> Outlook.

Jeg vil undersøge mere om DHTML.

mvh
Jens

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 12-10-03 23:27

"Jens" <I.want.no.spam@internet.com> wrote in

> Jeg har set nogle mails med en signatur, der bevæger sig. F.eks.
> navnet kommer ind fra venstre og adresse og telefonnr glider op
> nedfra.
>
> Er der nogen der ved hvordan man laver det?

puha, hvis du vil have den slags i dine email så spørg lige dine
modtagere om de vil modtage det :)

Nerd is a word only used by those who can’t pronounce ’Intellectual’.
- http://query.dk/permlink.php?link=1058129898

Fra : Jens

Dato : 15-10-03 10:48

"Henrik Stidsen" <nospamforme@hs235.dk> skrev i en meddelelse
> "Jens" <I.want.no.spam@internet.com> wrote in

> puha, hvis du vil have den slags i dine email så spørg lige dine
> modtagere om de vil modtage det :)

Hvorfor det?

mvh
Jens

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 16-10-03 15:49

> Hvorfor det?

For det første fordi ikke alle mailklienter overhovedet kan læse det.
Dernæst fordi det ikke er alle der gider se på den slags i email,
personligt er jeg møgtræt af dem der bruger Encridymail eller hva det
er det hedder. Baggrundsbilleder, animationer osv. der fylder en hel
masse og er fuldkommen irelevant for mailen.

Jeg ved godt jeg kan slå HTML visning fra i OE, "problemet" er bare
at der er enkelte HTML mails jeg gerne vil læse som HTML.