Det er bare for meget!!! Heick sang til fo~
Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 10-10-03 09:47

Hejsa
http://politiken.dk/VisArtikel.sasp?PageID=289322
Jeg krummer altså tæer og så er jeg ligeglad med hvad Åge siger!!
Fuck det er ringe!

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 10-10-03 09:58

On Fri, 10 Oct 2003 10:46:45 +0200, Morten Bowman Hansen
<FJERNnewsNOSPAM@bowman.dk> wrote:

>Hejsa
>http://politiken.dk/VisArtikel.sasp?PageID=289322
>Jeg krummer altså tæer og så er jeg ligeglad med hvad Åge siger!!
>Fuck det er ringe!

Men meget rart at se Heick også kan lave lidt grin med sig selv. For
jeg håber da at det er tilfældet?!

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Poul Erik

Dato : 10-10-03 10:54

> [...]

>http://politiken.dk/VisArtikel.sasp?PageID=289322
>Jeg krummer altså tæer og så er jeg ligeglad med hvad Åge siger!!

Rolig nu, det er jo på bagsiden det står, og bør behandles i forhold
til dette.

Poul Erik
Fjern cykel i adresse

--
== __o
Poul Erik Lindaa === _'\ <_ E-mail: lindaacykel@mail.tele.dk

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 10-10-03 13:38

Poul Erik <lindaa@mail.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:rb0dovgdbfvp3uf6fkr0tpa0u27s4uh4bo@4ax.com...

> Rolig nu, det er jo på bagsiden det står, og bør behandles i forhold
> til dette.
>
> Poul Erik
> Fjern cykel i adresse
___________________

Spændende om Leif tester sangen til Dansktoppen. Jeg tror nu ikke at den
kommer ind. Og dog og dog og dog. Måske alene det at den er tilegnet
Mary/(Merry?) er nok til at den suser ind. Der er nu ikke meget gang i den.
Sidder netop og lytter til "Do you speek english" med Keld og Æslerne. Den
er der sgu mere gang i.
Den kunne de have lavet en ny tekst til. Den skulle hedde: "Do you
speak dansk". HAHAHAHHHAAAAHHH.
Ups. Ingen majestætsfornærmelse her.

Hilsen Åge

Hilsen Åge