jessica
Fra : Jan

Dato : 10-10-03 08:14

Hej er der nogle der ved hvad han hedder ham der synger Jessica ??

Fra : Ralph

Dato : 10-10-03 14:50

> Hej er der nogle der ved hvad han hedder ham der synger Jessica ??

Almann Brothers, Graham Colton, String Cheese Incident, Bloodrock, Patty
Ryan, Wolfgang Petry, Adam Green

venligst
Ralph

Fra : Christian Poulsen

Dato : 10-10-03 16:19

> Almann Brothers, Graham Colton, String Cheese Incident, Bloodrock, Patty
> Ryan, Wolfgang Petry, Adam Green

"Run 4 Fun - Please don't talk to Jessica"

Men nok ikke den Jessica-sang der blev tænkt på? :)

Fra : CK

Dato : 10-10-03 20:46

> "Run 4 Fun - Please don't talk to Jessica"
>
> Men nok ikke den Jessica-sang der blev tænkt på? :)

Sjovt , den tænkte jeg også umiddelbart på først

Mvh
Christian