Problem med alarm
Fra : claus og helle

Dato : 10-10-03 08:17

Jeg har en alarm i bilen der laver ballade,nå jeg aktivere den går der 5 sek
så begynder den og skabe sig helt vildt.Er der en der har en ide
--
Opel Senator 3,6 l

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 10-10-03 08:38

"claus og helle" <frederiksen@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har en alarm i bilen der laver ballade,nå jeg aktivere den går der 5 sek
> så begynder den og skabe sig helt vildt.Er der en der har en ide

Det kan være meget....

Hvad er det for en alarm?
Har den shock sensor?
Andet?

Den har vel føler på dørene.
Slukket lyset, når du lukker døren?

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : claus b. p.

Dato : 10-10-03 09:51

"Morten Fruergaard" <mitfornavn@mit efternavn.com> wrote in message

> Det kan være meget....
>
> Hvad er det for en alarm?
> Har den shock sensor?
> Andet?
>
> Den har vel føler på dørene.
> Slukket lyset, når du lukker døren?

Kontakt til motorhjelmen?
Check alle ledninger /stik for synlige skader og dårlige forbindelser.
Mange alarmer har et system så man kan checke dem ud, læs manualen eller
kontakt leverandøren.
/Claus

Fra : claus og helle

Dato : 11-10-03 10:52

Det er en Sonic og den sad i bilen da jeg købte den,der er shocksensor på og
der er fosinker på lyset,den styrer centrallås,og jeg har været alle
kontakter igemnen,og der er ikke lys i bilen når alt er lukket så der kan da
ikke være noget galt med mine kontakter.