Voodoo identifikation
Fra : Abildgaard 3140

Dato : 10-10-03 01:16

Har to voodoo3-kort, som jeg skal sælge. hvordan identificerer jeg dem, så
køber ved, hvad han får?

Det ene er et agp det andet et pci, men hvad er hvad . . . det er noget med
antallet af lakridser til at proppe i datamaten??

venlig hilsen
Torben

Fra : JK

Dato : 10-10-03 08:19

On Fri, 10 Oct 2003 02:16:26 +0200, "Abildgaard 3140"
<pialykke@fjernmigget2net.dk> wrote:

> [...]
>
>Det ene er et agp det andet et pci, men hvad er hvad . . . det er noget med
>antallet af lakridser til at proppe i datamaten??

Sætter kortene i din computer. XP loader jo selv en driver.

Så højreklikker du på baggrund, egenskaber, indstillinger, avanceret,
kort (adapter)

så skulle der gerne komme til at stå voodoo3 2000 eller 3000 eller
3500.

Udmærkede spildrivere findes på www.voodoofiles.com
til XP, bortset fra 3500TV som man ikke kan finde PAL drivere til.

De er nu ikke meget værd. PCI'eren er ret sjælden og er måske mere
værd end agp'eren. 2-250 kr.

mvh

John

Fra : Torben Abilgaard

Dato : 15-10-03 00:46

scripsit "JK"

> Sætter kortene i din computer. XP loader jo selv en driver.

Jaeh, du har ret, men jeg dovne tænkte at man måske ville kunne se det
direkte. Åbenbart ingen vej udenom.

--
vh ¸.·´¯)

Fra : JK

Dato : 10-10-03 08:22

> [...]

>Det ene er et agp det andet et pci, men hvad er hvad . . . det er noget med
>antallet af lakridser til at proppe i datamaten??

Kortene er iøvrigt udmærkede overclockere.

Jeg har brugt disse agp-kort til BX chipset bundkort ved fsb133, hvor
agp løber 89 MHz og måske 100 MHz.

Det klarer de uden at blinke.

mvh

John