TV Out funktion væk efter skift
Fra : Maestro

Dato : 09-10-03 23:03

Jeg har et MSI Geforce Ti4200 128MB, og har min nye skærm Viewsonic
VP181s sat på via DVI.

Nu mangler jeg menuen til TV out inde i GFX setup (Nyeste detonator)?
Så jeg kan ikke sætte den til at køre dual!

Nogen der ved hvorfor?

Det virkede fint før med min gamle skærm og analog VGA stik!

Fra : Maestro

Dato : 09-10-03 23:49

Forresten er der lyd igennem.

Jeg har nu prøvet med TV tool, og der er det eneste jeg kan få frem inde på
mit tv (som det i øvrigt ikke vil detecte) er et prøvebillede med brede
vertikale farver.

Det virker som om det har noget at gøre med at jeg kører min skærm på DVI,
men TV-Out burde stadig virke!?

Fra : Michael F. S. Christ~

Dato : 10-10-03 11:55

> Det virker som om det har noget at gøre med at jeg kører min skærm på DVI,

Underligt, jeg kan godt vælge nview -> clone samtidigt med min monitor kører
over DVI stikket.

Jeg har så bare problemer med at billedet bliver "blurry" og ude af fokus på
TV'et. Men, jeg vil da prøve at benytte standard monitor kabel og ikke DVI
når jeg kommer hjem, for at se om det gør nogen forskel.

mvh
Michael

Fra : Martin Bilgrav

Dato : 10-10-03 20:52