S: Olympus C920 Zoom og Undervandshus Olym~
Fra : Ukendt

Dato : 09-10-03 21:30

Olympus C920 Zoom og Undervandshus Olympus PT-003 sælges.

Kameraet er på 1.3 Megapixel med 3x optisk zoom. Det er utroligt lysfølsomt
og er derfor velegnet til undervandsfotografring. Det eneste "problem" er at
ruden til LCD skærmen er revnet. Dette forringer dog ikke kameraets
funktionsduelighed.

Du kan se eksempler på kameraets evner under "Dykkerbilleder" på
www.deepdiver.dk hvor du også kan se billeder af sættet under "køb & salg"

Undervandshuset kan bruges til 30m og er skræddersyet til kameraet, så alle
funktioner kan anvendes under vand.

Incl. 8+8+32Mb memory card.

Priside´: 1500,-

Claus
(Horsens)
salg-snabela-deepdiver.dk

Fra : JSC

Dato : 10-10-03 09:24

"Claus" <salg-snabela-deepdiver.dk> skrev i en meddelelse

Hvis du slår 3-400 kr. af hver gang du indrykker annoncen, så er det vel
gratis efter yderligere 4-5 annoncer??

Kunne du ikke bare nøjes med at svare på dit oprindelige indlæg.

/Jørgen

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 10-10-03 09:30

"JSC" <JSC@nospam.dk> wrote in message

> [...]
> gratis efter yderligere 4-5 annoncer??
>
> Kunne du ikke bare nøjes med at svare på dit oprindelige indlæg.

Eller bedre endnu - smide det i dba.dk hvor der er større chance for at få
ting afsat.

/Dennis

Fra : Ukendt

Dato : 10-10-03 11:07

Nu ved jeg, at i HAR været inde på dba og se den annonce jeg satte ind 29-9?
Er det ikke rigtigt?

Nåå nej, det har i ikke undersøgt før i skrev det her i NG.

Da der ikke var respons på indlægget d. 27-9 har jeg tilladt mig at sætte
prisen ned. Er det nu også forbudt?

Kære selvbestaltede netbetjente, lad nu os sælgere prøve at sælge de ting vi
vil af med, og lad være med at forurene NG med indlæg der ikke byder på
ting.

Claus
(Horsens)
salg-snabela-deepdiver.dk

"Dennis Pedersen" <usenetspam@*FJERNDETTE*daydreamer.dk> skrev i en
meddelelse news:3f866de6$0$30073$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

Fra : JSC

Dato : 10-10-03 11:37

> [...]
vi
> vil af med, og lad være med at forurene NG med indlæg der ikke byder på

Der er en ganske fin tradition for at private kan sælge udstyr på denne NG
og det syntes jeg er helt fint - Hvis alle skal skrive 3 indlæg fordi det
ikke lykkes at få det solgt i 1. hug. bliver det i mine øjne utåleligt.....

EOD fra min side

Mvh.
Jørgen

Fra : Ukendt

Dato : 10-10-03 12:08

Enig!

Så lad bare være med at åbne de evt. nye tråde der kommer på samme subj.

EOD fra min side

Mvh
Claus

Fra : Henning

Dato : 10-10-03 15:49

On Fri, 10 Oct 2003 12:07:24 +0200, "Claus"
<salg-snabela-deepdiver.dk> wrote:

> [...]
>
>Nåå nej, det har i ikke undersøgt før i skrev det her i NG.
>
>Da der ikke var respons på indlægget d. 27-9 har jeg tilladt mig at sætte

Til interesserede - det er faktisk billigt! Selve huset kostede lidt
over 1500,- da jeg købte det for fire år siden. Jeg har taget mange
tusinde undervandsbilleder med mit, det er forbløffende godt! Een af
grundene til, at jeg ikke har købt nyt kamera endnu er faktisk, at jeg
ikke har kunnet finde lige så godt kamera med undervandshus!

Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Fra : Ukendt

Dato : 10-10-03 15:59

Helt enig Henning.

Jeg har osse taget mange billeder med det. Selv Sony med flere "mega-pixel"
er dårligere.

Grunden til at jeg sælger dette er at jeg har købt et Olympus 5050z og DET
tager mega gode billeder!!

Mvh
Claus

Fra : Ukendt